راهنمایی مبارزه و 12 توانایی مفیدتر

در طول سفرهای خود به بازی Assassin’s Creed Odyssey، بدون تردید در بسیاری از جنگ ها و درگیری ها قرار می گیرید که هوش و بازخورد رفتاریتان را به آزمون می کشد. با توجه به نقش یک مزدور اسپارتان، باید بر روی هر وسیله ای که در اختیار شما قرار گرفته، تکیه کنید تا فرصتی را در برابر ارتش های متخاصم -و فرقه های خطرناکی که در طول یونان باستان قصد کنترل جهان شناخته شده را دارند- داشته باشید.

بازی Assassin’s Creed Odyssey (اکشن و ماجراجویانه) همراه عنصر RPG به شما کمک می کند منابع مختلف را در اوقات فراغت خود کشف کنید و کاراکتر خود را تقویت نمایید. البته در Odyssey، سطح سفارشی سازی برای شخصیت شما بسیار انعطاف پذیر است و به شما اجازه می دهد تا بیشتر به شخصیت اصلی خود در میان چندین طرح اولیه بپردازید.

هر یک از نمونه های اولیه مجموعه از توانایی ها و مهارت های مختلف برخوردار است. آنها گزینه های جدیدی را برای شما فراهم می آورند تا از مزایای آنها بهره مند شوید. با توجه به میزان مهارت های انتخاب شده بازی به شما در هر زمان به شخصیتتان احترام می گذارد و به شما اجازه می دهد تا آنها را بازسازی کنید تا یک ماجراجوی قوی تر و پیشرفته تر ایجاد کنید.

در این مقاله، ما چند نکته برای کمک به شما در نبرد و توانایی انتخاب های مفیدتر برای غلبه به دشمنان مرگبار یونان باستان می دهیم.

ترور با آدرنالین (Critical Assassination) بازی Assassin’s Creed Odyssey

هنگامی که دشمن خود را به قتل می رسانید، گاهی کشف می کنید که آنها قدرتمندتر از شما هستند. برای جلوگیری از این رویداد رایج، خرج آدرنالین در مهارت قتل خوب است.

با این توانایی، شما می توانید یک نوار Adrenaline برای صرفه جویی در نیروی اضافی در حملات خاموش خود داشته باشید. این امر به شما اجازه می دهد تا شما را به دشمنان که قوی تر از حد معمول غلبه کنید. هنگامی که آدرنالین به طور کامل ارتقا می یابد قابلیت وارد کردن سه برابر آسیب نسبت به حالت معمولی را دارا می باشد.

حس ششم (Sixth Sense) بازی Assassin’s Creed Odyssey

هنگامی که در گوشه ای پنهان شده اید احتمال دارد گهگاهی یک شکارچی شما را از گوشه چشم ببیند. برای احتیاط بیشتر Sixth Sense توانایی بیشتری در شکار به شما می دهد. شما زمان کمتری را صرف می کنید و ارتقاء این توانایی بیشتر می تواند درمدت زمان کوتاه آسیب شکارگرانه تان را گسترش دهد.

Spartan Kick

Spartan Kick به عنوان یک توانایی مفید و همه جانبه محسوب می شود. این بخش بسیار سرگرم کننده و خاص می باشد. این ضربه به شما کمک می کند تا Warrior Tree را بدست آورید که آن می تواند تاثیر بسیار به سزایی داشته باشد. با این حال، دشمنان قوی تر و باهوش تر قادر به مقاومت در برابر ضربه نسبت به این حرکت هستند و تنها باعث آسیب طبیعی به آنها می شود. البته زمانی که این ضربه ارتقا یابد می تواند آسیب بسیار قوی ای به دشمن وارد نماید.

استاد تیراندازی (Arrow Master)

به عنوان یک شکارچی، شما ممکن است خودتان را در شرایطی که مایلید با دشمن ارتباط برقرار نمایید قرار دهید. مهارت Arrow Master به شما امکاناتی می دهد تا راه های جدیدی برای نابودی دشمنان برگزینید. پس از باز شدن این قسمت می توانید به دشمنان از طریق شعله آسیب برسانید و همچنین دشمنان را فلج کنید. Fire arrow دشمنان را مشتعل می نمایند. ولی Paralyzing Arrows دشمنان را از پا در می آورد. این بخش زمانی مفید واقع می شود که شما نمی خواهید دستان خود را به خون آلوده کنید.

سپر شکن (Shield Breaker)

با اینکه شما نمی توانید از سپرها استفاده کنید ولی دشمنانتان به راحتی از آنها بهره می برند. با حرکت Shield Breaker، شما می توانید سپر دشمن را از دستانش بیرون بکشید و برای خود مورد استفاده قرار دهید. با این حال دشمنان زبده که دارای سپر می باشند مطمئنا از نیروی بیشتری برخوردار هستند. ارتقاء Shield Breaker آسیب بیشتری به یک هدف می زند.

ضربه ویرانگر (Devastating Shot)

با استفاده از Devastating Shot شما می توانید ضربه های بسیار قوی و موثری به دشمنان وارد نمایید. اگر آیتم Master Arrow را باز کرده باشید، بخش مورد بحث نیز تاثیرات بیشتری خواهد داشت. ارتقاء این توانایی بیشتر موجب افزایش آسیب دیدگی شده و حداکثر دشمنان را با نیروی باور نکردنی روبرو می کند.

دومین طوفان (Second Wind)

در اینجا شما می توانید به طرز ناباورانه ای سلامت خود را بهبود بخشید. هنگامی که شما این بخش را ارتقا می دهید، نیمی از سلامت خود را پس می گیرید و در عین حال اثرات زخم و آتش سوزی به طور کلی برطرف می گردد. این امر مخصوصا برای مبارزه با دشمنانی که از سلاح های ویژه استفاده می کنند مفید می باشد.

حمله بسیار شدید (Overpower Attacks)

در این حالت چیزی شبیه به سری Origins، شما می توانید بخش قابل توجهی از آدرنالین خود را برای یک حمله مرگبار استفاده کنید. Overpower Attacks به دشمن خاصی آسیب شدیدی وارد می نماید و به اطراف تا حدی ضربه ناچیز می رساند. شما بسته به نوع سلاح خود انواع مختلف Overpower Attacks را خواهید دید.

حمله تروریستی (Rush Assassination)

با استفاده از Rush Assassination، شما می توانید یک سری ترورهای سریع را راه اندازی کنید. در این قسمت شما می توانید به دو دشمن همزمان آسیب برسانید و هنگامی که این آیتم را ارتقا دهید تا 4 دشمن را نیز می توانید نابود سازید. البته برخی از دشمنان قدرتمند تر می باشند و نسبت به آن نوع آسیب نیز تغییر می کند.

ضربه قهرمان (Hero Strike)

Hero Strike به عنوان یک ترکیب بین مجموعه مهارت های Warrior وAssassin، یک حرکت مرگبار چند ضربه ای را اجرا می کند. این مهارت در طول مبارزه قابل استفاده می باشد. این بخش توانایی فوق العاده قدرتمندی است و می تواند به دشمنان آسیب بسیار شدیدی وارد کند. اگر این بخش ارتقا یابد می تواند برای دشمنان به شدت خطرناک باشد.

استاد پنهان (Stealth Master)

در بازی Assassin’s Creed Odyssey شما باید دزدکی حرکت و رفتار نمایید. ولی با آیتم Stealth Master صداهای منتشر شده از شما کاهش می یابد و می توانید راحتتر در شب به دشمنان حمله کنید. همچنین ارتقا این بخش به شما کمک می کند تا حملات شدیدتری به دشمنان وارد نمایید زیرا آنها صدایی از شما نمی شنوند بنابراین کار شما آسانتر خواهد شد.

Battlecry Of Ares

هنگامی که شما در برابر دشمنان زیادی قرار می گیرید باید بگوییم بیشتر شانس به شما یاری می رساند ولی در این آیتم نیز می توانید از حملات بسیار دقیق و قوی ای برخوردار شوید. همچنین می توانید دفاع خود را در برابر حملات افزایش دهید. این مهارت در بهترین حالت با آیتم هایی مانند Overpower ،Spartan Kick و Shield Breaker استفاده می شود. با ارتقا این بخش می توانید آسیب های بیشتری به دشمنان وارد کنید و نیازی به آدرنالین مانند قبل پیدا نمی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Assassin’s Creed Odyssey با سایت کروکوگیم همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره راهنمای بازی Assassin’s Creed Odyssey برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =