سرورهای بازی Fortnite قبل از بروزرسانی 5.20 آفلاین می شوند.

به گفته کمپانی Epic در توییتر بازی Fortnite در 7 آگوست به صورت آفلاین اجرا می شود. زیرا به روزرسانی جدید در تمامی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و ios انجام خواهد شد. [به روزرسانی: در تاریخ 16مرداد 97 سرورهای Fortnite دوباره آنلاین شد.]

این به روزرسانی از 1 AM PT / 4 AM ET / 5 AM آغاز می شود. طبق معمول، Epic مدت زمان خاموشی را مشخص نکرده ولی به روزرسانی بازی Fortnite به طور معمول بین یک تا دو ساعت به طول می انجامد البته این زمان بستگی به آپدیت های متفاوت دارد.

پس از اتمام به روزرسانی بازیکنان قادر خواهند بود تا Fortnite’s v5.20 را تجربه کنند. کمپانی Epic خبری از اینکه محتوای جدید در Patch این هفته اضافه می شود، نداده است. هرچند استودیو به طور منظم سلاح های جدیدی را برای بازی Fortnite معرفی کرده است.

به روز رسانی قبلی بازی Fortnite یک Guided Missile را در حالت Fly Explosives به ارمغان آورده.

چالش پرش از حلقه های آتش از شما می خواهد از داخل حلقه های آتش بپرید. اما در این به روزرسانی توسعه دهندگان بازی مجبور به غیر فعال کردن این وسایل نقلیه شده اند. این موضوع مشکل ساز است. زیرا چالش پریدن از طریق حلقه های شعله ور، بستگی به توانایی خرید یک Shopping Cart یا ATK دارد. بازیکنان در حال حاضر قادر به بازگشایی وسایل نقلیه نیستند.

مجموعه بعدی چالش های هفتگی بازی Fortnite در روز پنج شنبه، 9 آگوست عرضه خواهد شد. تا آن زمان، شما می توانید تمام چالش هایی که در حال حاضر در بازی Fortnite وجود دارد را انجام دهید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

شما همچنین تا یک ساعت قبل از به روز رسانی که قرار است از 7 آگوست آغاز می شود می توانید چالش های روز تولد مخصوص بازی Fortnite را کامل کنید.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. همان طور که پیش تر اشاره شد، Fortnite بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و Ios در دسترس کاربران قرار دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 6 =