بازی های سبک Battle Royale در سال گذشته محبوبیت فراوانی کسب کردند. از جمله آنها می توان به PUBG و Fortnite اشاره کرد. اگر تاکنون حالت Battle Royale را تجربه نکردید ولی قصد دارید بازی Black Ops 4 و حالت Blackout را انجام دهید این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

Battle Royale 101

در ابتدا، شما می توانید در مسابقات به عنوان یک گرگ تنها (solo)، با یک شریک (duos) یا یک تیم چهار نفره (quads) وارد شوید. شما با انتخاب گزینه ای می توانید همگام با صد بازیکن خود را به چالش بکشید. هر بازیکن می تواند بر روی نقشه در همان مسیر پرواز کند. شما می توانید مسیر هلی کوپتر خود را انتخاب نمایید. سقوط افقی به سمت پایین یا با به سمت راست با سرعت بالا رخ می دهد.

هدف کلی این بازی این است که آخرین بازیکن یا تیم در انتها زنده بماند و توانسته باشد با زمان کمتر و نسبت به گروهی تر بودن بازی به پیروزی دست یابد. شما در این بازی باید بیش از همه چیز به محیط اطراف دقت نمایید. این دقت به دشمنان پشت سر و هم تیمی های پراکنده در محیط نیز مرتبط می شود.

شما باید قبل از اینکه دشمنان آسیبی وارد نمایند جوخه خود را احیا کنید. یکی دیگر از اساسی ترین عناصر battle royale، فشار فزاینده یک حلقه مرگبار است که در میدان جنگ بسته می شود. هر مسابقه دایره ای را در ناحیه تصادفی نقشه می گیرد و آن را کوچکتر می کند. زیرا مسابقه به مجبور کردن بازیکنان باقی مانده به مبارزه می انجامد. اگر در خارج از حلقه قرار داشته باشید تا زمانی که بتوانید به منطقه امن برسید، صدمه می بینید.

A Huge Map To Traverse

نقشه حالت Blackout بسیار بزرگتر از نقشه های قبلی Call of Duty است. زیرا 100 بازیکن دارد. با این حال با اندازه نقشه، سرعت نیز کم می شود. این تغییر سرعت برای تعدیل سربازان کار آزموده Call of Duty ممکن است به طول انجامد. همچنین یک اشتباه کوچک می تواند به خراب شدن کل بازی نیز بینجامد.

14 ناحیه متمرکز در نقشه حالت Blackout وجود دارد که بسیاری از آنها نقشه های Black Ops را دنبال می کند. به عنوان مثال، Island Nuketown ،Estate، و Array  نگاه و احساس مشابه نقشه های چند نفره بازی های دیگر را می دهد. در میان این مکان ها، شهرهای کوچکی وجود دارد که بازیکنان می توانند آنها را به غارت برسانند. البته جنگل های وسیع قسمت های بیشتری را شامل می شوند. بنابراین در هنگام عبور از این مکان ها در هنگام گشت و گذار و عبور از آتش، مراقب باشید.

خوشبختانه وسیله نقلیه در این نقشه موجود می باشد. یک ATV نمی تواند از شما محافظت کند ولی به سرعت شما را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می نماید. کامیون می تواند 5 بازیکن را حمل کند ولی متاسفانه حرکت بسیار کندی دارد. قایق نیز در اینجا می تواند 4 بازیکن را منتقل نماید.

برخلاف بازی های دیگر battle royale ،Blackout ویژگی حمل و نقل از طریق هلی کوپتر را دارد و همچنین دارای 5 صندلی می باشد. با این حال، هلی کوپتر تنها وسیله سفر هوایی نیست. شما می توانید wingsuit خود را با سرعت بالا و پریدن از یک ساختمان و نگه داشتن دکمه پرش مستقر کنید.

Loot Your Loadout

شما مجاز به حمل دو اسلحه هستید و باید برای نوع اسلحه خود نگاهی به فهرستان بیندازید. در زیر لیستی از تمام سلاح های موجود برای Blackout آمده است:

  • Pistols: Strife, Mozu
  • SMGs: SAUG-9mm, MX9, GKS, Spitfire, Cordite
  • Shotguns: MOG 12, SG12
  • Assault Rifles: KN-57, ICR-7, VAPR-XKG, Maddox RFB, Rampart 17
  • Tactical Rifles: Auger DMR, Swordfish, ABR 223, Essex Model 07
  • Sniper Rifles: Koshka, Paladin HB50
  • LMGs: Titan
  • Explosives: War Machine, Hellion Salvo
  • Zombie Weapons: Ray Gun, Galil, MP-40, Zweihander

اسلحه های زامبی برای مبارزه با پیچ و خم های اضافی، اضافه شده است که می تواند پس از انفجار زامبی های بسیاری را نابود نماید. این اسلحه برای انبارهای اشباع شده از زامبی ها به کار گرفته می شود. اسلحه های جادویی شامل Ray Gun ،Monkey Bomb ،Acid Bomb و RC Car (غیرقابل انفجار) می شود.

شما در حالت Blackout باید سلاح ها و آیتم های مختلف را بیابید. از همین رو در جستجوی این ابزار ها و وسایل باشید.

The Perks of Call of Duty

یکی دیگر از پیچیدگی های جالب، Blackout در Battle Royale سیستم Perks می باشد که به عنوان آیتم های مصرفی در سراسر نقشه عمل می کند. هر اثر دارای اتفاقات خاص و زمان مشخص است و احتمالا برخی از آنها منحصر به فرد تر از دیگر اتفاقات خواهند بود.

Black Ops 3، کاراکترها و شخصیت های مفیدی را معرفی نموده و ویژگی ها و تواناییهایشان به شما کمک می کند که حتی از ابتدا آنها را انتخاب نمایید. یافتن بسیاری از ابزارها کمی پیچیده می باشد. اما هنگامی که آن را می یابید به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

Tips

موارد بالا اصول اولیه ای هستند که در بازی Call of Duty Black Ops 4 Blackout نقش دارند. بازیکنان کار آزموده Battle Royale ممکن است بدانند که چگونه قوانین کار می کند. ولی سیستم، نقشه ها و تجهیزات چیزهایی هستند که باید مورد آزمایش و بررسی قرار گیرند. مهم ترین کاری که باید انجام دهیم این است که بازی های بیشتری را برای عنوان Call of Duty در جریان battle royale ایجاد کنیم.

باید ببینید که چطور سه بازی Blackout ،Fortnite و PUBG با یکدیگر متفاوت می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حالت Blackout با سایت کروکوگیم همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره حالت Blackout برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =