کمپانی EA تایید کرده که دو مورد از حالت های پر طرفدار (Career Mode و Pro Clubs) در بازی FIFA 19 تغییری نخواهد کرد. بعضی از هواداران نگران این موضوع بوده اند که با افزودن Champions League به بازی هنوز کمپانی سازنده در مورد Career Mode و Pro Clubs صحبتی نکرده است.

Sam Rivera در جریان Gamescom 2018 اعلام کرد بالاترین الویت ما در این نسخه از بازی تغییرات اساسی و جدید در بازی می باشد.

در بازی FIFA 19، شاهد تغییراتی در نحوه زدن شوت خواهیم بود، به این صورت که پس از زدن کلید برای بار اول، باید یک بار هم زمانی که پای بازیکن در حال برخورد به توپ می باشد، این کلید را بفشارید.

دربازی FIFA 19، شما می‌ توانید علاوه بر بازیکنی که در حال کنترل وی هستید، با نگه داشتن کلید R1/RB، یک بازیکن دیگر را هم مسئول فشار آوردن به بازیکن مهاجم کنید که این بازیکن، توسط هوش مصنوعی کنترل می‌ شود.

در این سری از بازی شخصیت های زیادی به بازی اضافه گردیده اند. کاراکتر هایی که مطمئنا هر بازیکن مشتاق به فوتبال خواهان حضور آنها در بازی می باشد. سیستم پاس کاری در این نسخه بسیار طبیعی تر و حرکت بازیکنان در حین زدن کرنر به واقعیت نزدیک تر است.

در بازی بازیکنان می توانند به صورت طبیعی تر با قسمت های مختلف بدن خود توپ را کنترل نمایند این مساله علاوه بر اینکه جنبه بصری بهتری به بازی می ‌دهد، باعث می‌ شود تا کنترل توپ و بلافاصله حرکت کردن با آن هم راحت‌ تر از قبل شود در مسابقات لیگ قهرمان اروپا گیمر ها این امکان را خواهند داشت تا چینش تیم‌ ها را به صورت دلخواه تغییر بدهند و تیم ‌هایی را که در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند، وارد این رقابت‌ ها کنند.

تمام این موارد بخش کوچکی از تغییرات اعمال شده در بازی FIFA 19 می باشد و طبیعتا بهبود‌ های دیگری هم خواهد داشت.

این بازی بر روی تمامی پلتفرم‌های ps4 ،xbox1 و pc در تاریخ 6 مهرماه منتشر می شود که این یک خبر فوق‌العاده برای طرفداران این سری بازی خواهد بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی FIFA 19 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی FIFA 19 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =