کمپانی Arc System Work عنوان BlazBlue را با شخصیت های جدید ادغام نموده است. دومین فصل دوم مبارزان بازی BlazBlue Cross Tag Battle از نه چهره جدیدِ عنوان های مختلف تشکیل شده است.

فهرست این فصل شامل نه کاراکتر به نام های Phantom، Mai Natsume، Izayoi، Yuzuriha Sougetsu، Mika Returna، Merkava از Under Night In-Birth و Akihiko Sanada، Labrys، Mitsuru Kirijo از Persona 4 Arena می باشد.

تاریخ انتشار DLC جدید

این DLC از تاریخ 15 مرداد 97 در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. مطمئنا همه طرفداران از شنیدن این تاریخ بیش از اندازه خوشحال خواهند شد.

بازی BlazBlue Cross Tag Battle به صورت آنلاین در دسترس بازیکنان قرار گرفته و توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خوبی به خود جلب نماید. سری بازی‌های Blazeblue بیش از یک دهه وارد دنیای Game شده و franchise نسبتا جدیدی در زمره بازی‌های جنگی شمرده می‌ شود. ولی این سری توانست با بهره‌ گیری هوشمندانه از چند عنصر بازمانده در دیگر بازی‌ های با سابقه رزمی عقب نماند و پا به پای آنها – شاید گاهی فراتر از آنان- پیش برود.

معمولا بازی مبارزه ای با گیم ‌پلی و در نهایت با گرافیک بین مخاطبین سنجیده می‌ شود و با اینکه برخی بازی‌ ها همچون Mortal Kombat و Tekken سعی در اضافه کردن جذابیت بیشتر در داستان به مجموعه خود داشته‌ اند ولی نتوانستند محتوای آنچنان جامعی برای قصه خود فراهم سازند. اما Blazeblue با داستانی به مراتب پیچیده و جالب توانسته متفاوت تر از رقیبان ظاهر گردد. البته همین داستان پیچیده باعث شده تمامی بازیکنان نتوانند داستان بازی را به صورت کامل و دقیق بدانند.

بازی BlazBlue Cross Tag Battle در حال حاضر بر روی پلتفرم های pc، ps4 و nintendo switch قابل اجرا می باشد.

در حالی که تورنومنت 2018 Evo به پایان رسیده ولی بازیکنان همچنان می توانند آخرین مسابقات  و سایر بازی های مبارزه ای مانند Dragon Ball FighterZ و Super Smash Bros را تجربه نمایند.

 لطفا نظرات خود را درباره بازی BlazBlue Cross Tag Battle برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =