در اینجا امتیازات پیش خرید بازی Red Dead Redemption 2 را با شما در میان می گذاریم. کمپانی Rockstar به تازگی اطلاعات جزئی دیگری را در مورد بازی Red Dead Redemption 2 پس از نمایشگاه E3 2018 منتشر کرده است. از جمله این اطلاعات، جهان باز نبودن این بازی است. کمپانی Rockstar علاوه بر اعلام نسخه ویژه و نهایی بازی این مژده را داده که پاداش های پیش خرید بازی Red Dead Redemption 2 قبل از انتشار به بازیکنان مشتاق داده می شود. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان بر روی پلتفرم های ps4 و xbox1 منتشر می گردد.

پاداش های پیش خرید بازی Red Dead Redemption 2 از این قبیل است:

شما با خرید بازی Red Dead Redemption 2 یک جفت DLC برای مود داستان به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، بازیکنان یک کیت Health bar اضافی دریافت خواهند کرد که برای سالم ماندن به بازیکنان بسیار کمک خواهد کرد. کسانی که این پیش خرید را برای PlayStation و Xbox به صورت دیجیتالی انجام می دهند از امتیازات بیشتری برخوردار خواهند شد. از جمله یک نقشه گنج انحصاری در اختیار بازیکنان قرار می گیرد تا از طریق آن به گنج پنهان شده در بازی دست پیدا کنند و همچنین به اندازه کافی پول برای خرید سلاح، مواد غذایی و غیره… دراختیار بازیکنان قرار می دهد. به علاوه مقداری پول در بخش آنلاین بازی به بازیکنان تعلق می گیرد. این امتیازات تنها تعداد انگشت شماری از امتیازات پیش خرید این بازی می باشد.

این نکته را بدانید کاربران کنسول PS4 برای دریافت پاداش پولی خود به صورت مستقیم از بانک بازی بهره می برند. درحالی که بازیکنان Xbox One باید پاداش را از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنند.

علاقمندان برای پیش خرید این بازی باید تا تاریخ 6 مرداد ماه سفارش خود را به ثبت برسانند.

شما می توانید مبلغی را که برای هر نسخه دریافت می کنید در زیر مشاهده نمایید:

Standard edition — $500,000

Special edition — $1,000,000

Ultimate edition — $2,000,000+-

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان بر روی پلتفرم های PS4 و Xbox One منتشر می شود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =