بازی For Honor در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر 97) بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد.

توسعه و به روز رسانی های متعددی در جریان است از جمله آنها می توان به چهار قهرمان Wu Lin، حالت جدید Arcade و تخفیف های نامحدود PvE اشاره کرد. علاوه بر این، Marching Fire یک حالت 4v4 و یک بافت گرافیکی با نورپردازی را افزایش داده و این بخش برای همه بازیکنان آزاد خواهد بود.

تمامی نقشه های چند نفره و محتوای داستان به روز رسانی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با Christian Diaz کارگردان هنری صحبت به عمل آورده ایم.

چطور تصمیم به بازسازی این بازی کردید؟

Christian Diaz: این فکر در واقع در اوایل سال 2017، درست قبل از شروع بازی آغاز شد. من به چند مورد فکر کرده بودم و امیدوار بودم بتوانیم مسیر را بهبود بخشیم و با برخی از اعضای تیم صحبت کردیم، قبل از اینکه تصمیم بگیریم این اتفاق بیفتد.

ما می دانستیم اگر تیم هنری بتواند از ویژگی های جدید و بهبود یافته از تیم برنامه نویسی 3D استفاده کند، ما نیز می توانیم تصاویر گرافیکی را بهبود بخشیم.

شما فکر می کنید که بازیگران چه تاثیری بر روی بازیکنان دارند؟

CD: ما انتظار داریم دید بازیکنان به این پیشرفت ها را (از جمله نقشه های جدید) نظاره کنیم. من احساس می کنم هدف اصلی ما از این کار انتقال احساس خوب به بازیکنان باشد. من تصویر کلی را بیان می کنم و مطمئنم بازیکنان موضوعات جزئی تری را مشاهده خواهند کرد.

آیا شما بیشتر از همه به پیشرفت های گرافیکی افتخار می کنید؟

مقدار کاری که در این زمینه مصرف شد بسیار عظیم بود. ما تنها بر روی یک پلتفرم تمرکز کردیم و از همین رو قصد زنده نگه داشتن مسیر بازی را بر عهده داشتیم. بنابراین ما برای بهبود بازی هر کاری که می توانیم انجام می دهیم. من از اینکه توانسته ایم این کار را انجام دهیم بسیار خشنودم و احساس رضایت بسیار خوبی دارم.

آیا بازسازی بازی، کاری جدید از نظر داستان سرایی فراهم می آورد؟

CD: ما حس بهتری از آنچه تصور می کنید به شما القا خواهیم کرد.  اگر شما یک نقشه Valkenheim را بازی می کنید و در آن صحنه احساس سردی دیده می شود. ما می توانیم حس سرما را به خوبی به شما انتقال دهیم. به همین منوال گرما را از یک مکان مانند Ashfeld آشکار خواهد شد.

تیم شما تغییرات را بیشتر در باغ بازی وارد کرده است؟

من احساس می کنم حالت Valkenheim بر روی نقشه باعث می شود به آن احساس متفاوت داشته باشید. ما برف های بسیاری به بازی اضافه کردیم. در باغ معبد نگاهی به پشت بام یا زمین بیندازید، برف بسیاری را مشاهده می کنید که به شما احساس سرما را منتقل می سازد. نه تنها برف صحنه ها را افزایش داده ایم بلکه تغییرات مفید دیگری نیز وارد نموده ایم.

 چه تغییرات خاصی برای روشنایی نقشه ایجاد کردید؟

در حال حاضر ما تکنولوژی های خاصی را برای هدایت بازیکنان فراهم آوردیم. این روشنایی به بازیکن امکان مشاهده نقشه ها و اطلاعات دیگر را می دهد تا به راحتی از آنها بهره بگیرند.

این عناصر به نقشه نور می رسانند. به طور ناگهانی یک فیلتر رنگی در نقشه می آید و همین باعث کیفیت بیشتر بینایی می شود.

آیا جنبه خاصی از نقشه وجود دارد که شما برای بازیکنان به ارمغان بیاورید؟

CD: من فکر می کنم روشنایی در جاده L شکل واقعا درخشان و بی نظیر می باشد. انتشار نور بسیار متقاعد کننده است. این منطقه در تاریکی غرق شده و نورهای این چنینی جذابیت خاصی به آن می بخشد.

همه بازیکنان به بازسازی گرافیکی و حالت جدید 4v4 Breach دسترسی خواهند داشت تا زمانی که بازی For Honor در روز 16 اکتبر وارد بازار شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی For Honor با سایت کروکوگیم همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی For Honor برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی For Honor برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =