کمپانی 2K هم اکنون یک بازی بسکتبال دیگر را در دست ساخت قرار داده است.

نسخه جدید بازی NBA Playgrounds 2 یک ناشر جدید برای انتشار خود برگزیده و شرکت Saber Interactive در توسعه این بازی با کمپانی 2K همکاری به عمل آورده است.

کمپانی آمریکایی 2K از سالها پیش به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های بازی های ورزشی به حساب می آید. تیم آنها همیشه برای از میدان به در کردن رقیبان بهترین عنوان ها را ارائه می دهند. از همین رو بی صبرانه در انتظار نسخه جدید بازی بسکتبالی آنها هستیم.

بازی دو نفره بسکتبال در پاییز امسال بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo swich منتشر خواهد شد. تریلر منتشر شده از این بازی اطلاعات زیادی را در اختیار بازیکنان قرار نمی دهد. در هر صورت کمپانی 2K برای تکمیل سری بازی های سالانه NBA 2K خود، عموما بهترین ها را ارائه می کند. البته این نکته را بدانید که بازی های آن با EA’s NBA Live در رقابت به سر می برند و گاها نیز بهتر ظاهر می گردند.

کمپانی Visual Concepts گفت:

بازی اصلی NBA Playgrounds به عنوان بازی فوق العاده ای در بین ورزش های رایج تبدیل شد.

بازی NBA Playgrounds اثری هیجان انگیز، سرگرم کننده و لذت بخش را برای بازیکنان در نظر گرفته است. بازیکنان می توانند در اقصی نقاط جهان با یکدیگر به بازی بپردازند.

بازی های NBA Playgrounds زمانی که توسط کمپانی Mad Dog Games منتشر شد نتوانست با پذیرش خوبی رو به رو شود. در بازی NBA Playgrounds Blake Hester چالش های رضایت بخش و زیبایی های کارتونی به خوبی در بازی قرار داشت. اما در بخش تک نفره مشکل تکراری شدن بسیار وجود داشت. سازندگان برای حل این مشکل در حالت تک نفره چندین تنوع را ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی ساخته کمپانی 2K با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره نسخه جدید بازی NBA Playgrounds ساخته کمپانی 2K برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی NBA 2K18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =