بازی کلاسیک Castlevania Requiem با دو عنوان Rondo of Blood و Symphony of the Night در تاریخ 4 آبان 97 به صورت انحصاری قابل دسترس است.

همانطور که قبلا حدس زده اید Castlevania با دو بازی کلاسیک Symphony of the Night و Rondo of Blood همراه خواهد بود. هر دو بازی به وسیله کاراکتر ها و نقشه ها  شکل گرفته اند و بسیار به آنها روح بخشیده است. Rondo of Blood به عنوان یک بازی ژاپنی در سال 1993 منتشر و یکی از بهترین اکشن ها در نوع خود شناخته شد.

در اینجا Symphony of the Night یکی از بهترین بازی هایی است که تاکنون شناخته شده و در زمان انتشار توانست توجه بسیاری از بازیکنان و منتقدین را به خوبی به خود جلب نماید. اگر تمام لیست بهترین بازی ها را بررسی کنید مطمئنا نام Symphony of the Night در تک تک آنها خواهد درخشید.

Rondo of Blood دنباله رو Symphony می باشد. یک فرمول مشابه ولی کوچکتر با عناصر RPG و طراحی بسیار چشم گیر و خیره کننده. هر دو بازی برای کنسول PlayStation 4 به صورت اصلی می باشند وبا به روزرسانی ها و سخت افزارهای جدید عجین شده است.

ارتقا گفته شده شامل تصویر پس زمینه با وضوح 4K/1080p به همراه گزینه های مختلف رندرینگ مانند صاف کردن و پشتیبانی کامل Trophy است.

Requiem از لرزش DualShock 4 به عنوان ضربه شلاق استفاده و بلند گوی آن صدا را منتشر می کند. این بدان معنی می باشد که وقتی آیتمی را انتخاب می کنید یک صدای بسیار خفیفی می شنوید.

باید بگویم اگر شما از بازیکنان نسخه کلاسیک Castlevania Requiem بوده اید مطمئنا خاطرات بسیار شیرینی از آن در ذهن دارید و هم اکنون در سری جدید با سیسیتم های پیشرفته تر و ارتقا یافته به طور حتم شگفت زده خواهید شد. پس به زودی برای یک چالش آماده باشید.

خبر خوب اینکه، شما می توانید بازی کلاسیک (Castlevania Requiem) یعنی Symphony of the Night & Rondo of Blood را هم اکنون در PlayStation Store پیش خرید نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی کلاسیک Castlevania Requiem با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی کلاسیک Castlevania Requiem با من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + ده =