کمپانی Valve اولین بازی سال جاری خود را با نام Artifact منتشر خواهد کرد.

بازی Artifact به صورت کارت دیجیتال بر روی pc راه اندازی می شود و در آینده برای تلفن همراه نیز در دسترس خواهد بود. همچنین تاریخ انتشار آن مشخص شده و 7 آذر ماه 97 منتشر می گردد.

کمپانی Valve ایده ای بر اساس بازی Dota 2 را در راه دارد. در این بازی بازیکنان در برابر یکدیگر در سه تخته جداگانه رو به رو می شوند. پیروزی در این بازی از آن کسی است که به سمت طرف مقابل پیش روی کرده باشد. بازیکنی که از میان سه برج دشمن به نابودی می رسد شکست می خورد.

هر بازیکن دارای یک عرشه مخصوص به خود است که شامل 40 کارت با پنج نفر قهرمان می باشد. بازی Artifact قهرمانان متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. این موضوع به بازیکن اجازه می دهد تا استراتژی های مختلف را امتحان نماید.

35 کارت دیگر در عرشه بازیکن، توانایی های کاراکترها و آیتم های دیگر را افزایش می دهند. بسته به اثرات منحصر به فرد آنها رنگشان به چهار تم، قرمز، سبز، سیاه و آبی تقسیم شده است.

همانند Dota 2، بازی Artifact نیز بین سراسر بازیکنان پخش خواهد شد. مسابقات همیشه به صورت آنلاین انجام می شود. البته یک حالت آموزش آفلاین در برابر یک کامپیوتر برای تدریس به تازه واردان در دسترس خواهد بود.

بازی Artifact توسط Richard Garfield طراحی شده است. این مرد یک انسان محبوب و جادویی در میان بازیکنان به حساب می آید.

سیستم عامل های بازی Artifact

بازی Artifact با استفاده از Steam در Windows ،Mac و Linux راه اندازی می شود و در سال 2019 برای Android و iOS در دسترس خواهد بود. قیمت این بازی در ایالات متحده 20 دلار می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی جدید کمپانی Valve برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پاین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =