پس از یک سال بازی مستقل (Indie Game)

Dead Cells بر روی کنسول pc منتشر می شود.

تریلر جدید بازی Dead Cells نشان می دهد که بازی رسما در تاریخ 16 مرداد راه اندازی می شود و در همین تاریخ بر روی کنسول های xbox 1 ،ps4 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

Dead Cells تاکنون حدود یک میلیون نسخه از زمان انتشار اولیه در Early Access بر روی کنسول PC فروخته است.

سبک اکشن بازی Dead Cells از عناوین Metroid و  Castlevania الهام گرفته شده است. عناصر سرکش بازی مانند permadeath، دائما می میرند و پس از هر بار مردن مراحل جدید در اختیار آنها قرار می گیرد و بازیکنان می توانند از طریق راه های متفاوت بازی را به اتمام برسانند. ویژگی گیم پلی بازی باعث شده Dead Cells به یک بازی دشوار تبدیل شود.

بازی Dead Cells دارای 13 سطح، 4 رئیس، 4 قدرت ویژه و بیش از 80 نوع سلاح و مهارت می باشد. تریلر جدید بازی Dead Cells جزئیات برخی از محیط های بازی و همچنین دشمنان و کارفرمایانی که در طول سفر باید با آنها به مبارزه بپردازید را در معرض نمایش قرار می دهد و بسیاری از مهارت ها و سلاح ها در تریلر فاش می شوند.

شما اکنون می توانید بازی Dead Cells را پیش خرید نمایید. ولی برای پیش خرید بازی برای کنسول Nintendo swich باید تا تاریخ 27 تیرماه منتظر بمانید. با پیش خرید بازی یک تخفیف 20% به شما تعلق می گیرد.

بازی Dead Cells در تاریخ 16 مرداد برای xbox 1 ،ps4 ،PC و Nintendo swich عرضه و بازی از Early Access خارج می شود. بازی Dead Cells با قیمت 25 دلار در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اگر می خواهید قبل از انجام بازی بیشتر با محیط بازی آشنا شوید Let’s Play را انجام دهید. نکته ای که باید مدنظر قرار دهیم این است که بازی هنوز در حال توسعه است و کامل نشده اما با این حال ویژگی هایی دارد که برای بازی به این قیمت راضی کننده می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که این بازی را حتما تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =