کمپانی Bethesda اولین تریلر گیم پلی بازی Doom Eternal را در طی سخنرانی QuakeCon به نمایش گذاشت. اگر شما جز کسانی هستید که بازی سابق سال 2016 را تجربه کرده اید متوجه شباهت آن به عنوان کنونی خواهید شد. زیرا این بازی دقیقا چیزی را نشان می دهد که انتظار دارید.

ناشر بازی Doom در تریلرها در خصوص سیستم عامل های پخش اطلاعاتی نداده ولی در صفحه رسمی خود گفته بازی Doom Eternal به کنسول Nintendo Switch نیز می رسد.

در حال حاضر پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 مورد تایید قرار گرفته اند. هم اکنون شما می توانید بازی Doom Eternal را برای سیستم عامل های ذکر شده سفارش دهید. اما اخبار نشان دهنده ورود بازی به کنسول نینتدو نیز می باشد. البته هم اکنون این موضوع از طرف کمپانی Bethesda تایید نشده است.

موضوعات پیش رو کمی غیر منتظره به نظر نمی رسد زیرا کمپانی و استودیو Panic Button برای ساخت نسخه بازی Wolfenstein II: The New Colossus در نینتندو فعالیت های زیادی به کار برده اند. از همین رو ورود بازی پیش رو موضوع دور از انتظاری به نظر نمی رسد. البته استودیو Panic Button نسخه نینتندو بازی Doom Eternal را نیز مدیریت می نماید.

تاریخ انتشار بازی Doom Eternal

کمپانی Bethesda هم اکنون تاریخ انتشار خاصی برای بازی Doom Eternal اعلام نکرده است. همه ما می دانیم که این اتفاق در سال 2019 به وقوع می پیوندد. البته هنوز مشخص نیست که نسخه نینتندو این بازی مانند دیگر پلتفرم ها در یک تاریخ منتشر شوند.

نسخه سوئیچ Wolfenstein II هشت ماه پس از آنکه در سیستم عامل های دیگر عرضه شد، به بازار آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Doom Eternal با سایت کروکوگیم همراه باشید.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Doom Eternal برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =