بازی Fortnite توسط شرکت Epic توسعه یافته و سبک Battle Royale این بازی باعث شده Fortnite جز محبوب ترین بازی های حال حاضر دنیا به شمار رود. یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های بازی Fortnite رایگان بودن آن می باشد که از همین طریق طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

Andrew Wilson مدیر عامل کمپانی EA گفت: بازی Fortnite با طرح چالش های هفتگی و امتیازاتی که برای بازیکنان در بازی ارائه می دهد به دنبال گسترش مخاطبان خود در سراسر جهان می باشد، که موفق هم شده است. بازی های FIFA ،Battlefield و Madden هم روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جلب می نمایند.

Blake Jorgensen بیان کرد بازی Fortnite به دلیل اینکه تعداد زیادی از بازیکنان، در روز به مدت چند ساعت به انجام این بازی می پردازند، تاثیراتی بر بازی های دیگر داشته است. اگر بازی Fortnite با همین محبوبیت به جلو رود، می تواند به کمپانی های مشهوری چون EA آسیب برساند.

بدون شک این بازی پدیده ای شگفت در صنعت بازی های ویدیویی محسوب می گردد و مردم روز به روز برای انجام این بازی مشتاق تر می شوند. مطمئنا Fortnite در آینده با قابلیت ها و به روزرسانی های متفاوت و تاثیرگذار خود علاقمندان زیادی را به خود جذب می نماید.

کمپانی EA در یک حرکت باور نکردنی بیان کرد ممکن است بازی های سبک Battle Royale خود را به صورت رایگان روانه بازار کند. هرچند شاید این بازی ها به زودی منتشر نشوند.

با توجه به محبوبیت گسترده ای که بازی Fortnite و حتی بازی های دیگر در Battle Royale کسب کرده اند، طبیعی است که کمپانی های بزرگی مانند Electronic Arts هم به فکر عرضه بازی های این چنینی افتاده باشند. Battlefield V دارای سبک Battle Royale است اما این تنها یک اقدام سریع برای همگام شدن با مسیر می باشد. عنوان Battlefield V در تاریخ جمعه 27 مهر ماه 1397 (19اکتبر 2018 میلادی) روانه بازارمی گردد.

بازی Fortnite برای پلتفرم های PS4 ،PC ،Nintendo swich ،xbox 1 و ios وجود دارد. پس اگر این بازی را بر روی این پلتفرم ها انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای من، دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =