کمپانی Bethesda Softworks نسخه nintendo switch بازی Doom Eternal را در دست ساخت دارد ولی هنوز از وارد شدن بازی Rage 2 به سوییچ هیچ گونه خبری در دست نیست.

کمپانی Bethesda تاکنون توجه بسیاری به کنسول nintendo switch داشته و بازی های ساخته خود را مانند Doom و Wolfenstein 2 را به این کنسول وارد نموده است. در جریان کنفرانس gamescom 2018 با کارگردان و سازنده های این بازی مصاحبه به عمل آمده و آنها پرسشهایی در خصوص سیستم عامل های پخش آن سوال هایی را به میان آورده اند.

Willits، کارگردان این بازی جواب قطعی به مردم نداده و گفته سازندگان بیشترین تمرکز خود را بر روی نسخه های ps4 ،pc و xbox1 گذاشته اند.

یکی دیگر از سازندگان و توسعه دهندگان بازی گفته یکی از مشکلاتی که در این خصوص با آن رو به رو هستیم به موتور گرافیکی بازی بر می گردد. با اینکه این موتور (Avalanche ) بسیار قدرتمند است اما از اجرای آن بر روی کنسول نینتندو سوییچ مطمئن نیستیم.

یکی از سازندگان بازی توضیح بیشتری در این زمینه عرضه کرده و گفته کنسول های پیشین نینتندو با بازی های ساخته کمپانی بتسدا سازگاری خوبی نداشته و از همین رو ما نگرانیم این اتفاق بار دیگر تکرار نشود.

کمپانی بتسدا گفت:

ما دوست داریم بازی خود را بر روی سیستم عامل های مختلف منتشر نماییم به شرط اینکه در بخش گرافیکی و غیره با سایر پلتفرم ها تفاوت زیادی با یکدیگر نداشته باشند. ما می خواهیم بازیکنان بسیاری را جذب آثارمان نماییم. از همین رو هرچه بازی های خود را بر روی سیستم عامل های مختلف گسترش دهیم در این موفق تر خواهیم بود.

تاریخ انتشار بازی Rage 2

بازی Rage 2 ساخته استودیو Avalanche در حال توسعه می باشد و در بهار 2019 نیز به انتشار خواهد رسید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rage 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =