در اواسط سال 2018 هستیم و هنوز منتظر عرضه تعداد زیادی از بازی ها در این سال می باشیم. در حالی که تابستان به طور معمول عرضه بازی ها روند کندی دارد. ولی مرداد ماه یک استثنا می باشد و عناوین مهمی همچون WarioWare Gold برای Nintendo 3DS و موارد دیگر به چشم می خورد.

بازی های زیادی در راه است و شما قادر هستید طی چند هفته اخیر به آنها دست یابید. ما لیستی از بزرگترین بازی های عرضه شده را در اختیار شما قرار می دهیم. شما با نگاه اجمالی به آنها می توانید بازی های مورد علاقه خود را برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،Nintendo Switch و pc بررسی و تهیه نمایید.

بازی Monster Hunter World

بازی Monster Hunter World هفت ماه پیش بر روی پلتفرم های ps4 و 1 xbox روانه بازار گردید. Monster Hunter World در نهایت در 18 مرداد ماه بر روی پلتفرم PC از طریق Steam روانه بازار می گردد. این بازی همراه با هیولا ها و ماموریت های بیشتر و سایر محتویات که از طریق به روز رسانی های رایگان انجام می شود، عرضه خواهد شد.

در این بازی شما در نقش یک شکارچی هستید که به ‌همراه گروه تحقیقاتی می ‌بایست روی گونه‌ های مختلف هیولاها تحقیق کرده و انرژی حاصل از آن‌ها را شناسایی کنید. بازی Monster Hunter: World یک اثر نقش آفرین و MMO است. ساختار بازی به خاطر MMO بودن آن به ‌نحوی می باشد که حتی پس از تمام کردن بازی نیز همیشه ماموریت‌هایی وجود دارد که شما را سرگرم کند. در تصویر شماره 1 نمایی از بازی Monster Hunter: World را مشاهده می نمایید.

مرداد ماه
تصویر شماره 1: نمایی از بازی Monster Hunter World

 بازی Madden NFL 19

پس از گذشت 11 این بازی سال قرار است برای پلتفرم pc نیز منتشر شود. این بازی در تاریخ 19 مرداد ماه به صورت رسمی برای pc ،xbox1 و ps4 عرضه خواهد شد. بازی Madden 19 دارای یک سیستم جدید تحت عنوان Real Player Motion Technology برای حرکات واقع گرایانه تر بازیکن می باشد و برخی از ویژگی های جدید مانند Franchise و Ultimate Team به بازی افزوده گشته است.

بازی Madden NFL 19 یک نماینده واقعی از فوتبال آمریکایی می باشد. در این نسخه از بازی برخی از ویژگی های نسخه های پیشین هم وجود دارد. Madden 19 با موتور Frostbite و حالت داستان Longshot کامل ترین سری از بازی های Madden خواهد بود. در تصویر شماره 2 نمایی از بازی Madden NFL 19 را مشاهده می نمایید.

مرداد ماه
تصویر شماره 2: نمایی از بازی Madden NFL 19

بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth

بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth در تاریخ 23 مرداد ماه برای pc روانه بازار می شود. level cap در این نسخه به 120 ارتقا یافته و تعدادی زندان، حملات ناگهانی جدید و چند قاره برای اکتشاف به بازی افزوده شده است. پیش از انتشار بازی کمپانی Blizzard یک بسته برای معرفی حالت War Mode ارائه داد. در تصویر شماره 3 صحنه ای از بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth را مشاهده می نمایید.

 مرداد ماه
تصویر شماره 3: صحنه ای از بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth

بازی Shenmue I & II

Shenmue I & II همراه با یک بسته الحاقی در ماه جاری برای پلتفرم های xbox1 ،pc و ps4 عرضه می شود.

تغییراتی همانند افزایش وضوح تصویر در این نسخه به چشم می خورد. همچنین شما می توانید برای تداعی خاطرات از گرافیک قدیمی استفاده کنید (گرچه برای کنسول های جدید گرافیک بازی پیشرفت های قابل توجهی داشته است). شما در این بازی قادر هستید صدای خواننده های انگلیسی و ژاپنی را بشنوید. این مجموعه در تاریخ 30 مرداد ماه با قیمت 30 دلار عرضه خواهد شد. در تصویر شماره 4 صحنه ای از بازی Shenmue I & II را مشاهده می نمایید.

مرداد ماه
تصویر شماره 4: صحنه ای از بازی Shenmue I & II

بازی Monster Hunter Generations Ultimate

مانند بازی‌های گذشته در مجموعه Generations نیز بازیکنان به دنبال ماموریت‌هایی برای شکار موجودات خطرناک می‌ روند. از جمله ویژگی های این بازی می‌ توان به حملات ویژه، سبک‌ های مبارزه جدید در کنار برخی نقشه‌ ها، هیولا‌ های قسمت‌ های قبلی و چالش های بیشتر برای G Rank اشاره کرد. بازی Monster Hunter World در تاریخ 18 مرداد ماه برای pc منتشر خواهد شد و نسخه Monster Hunter Generations Ultimate برای Nintendo Swich نیز در ماه جاری عرضه می شود. در عکس شماره 5 نمایی از بازی Monster Hunter Generations Ultimate را مشاهده می کنید.

 Monster Hunter Generations Ultimate
تصویر شماره 5: نمایی از بازی Monster Hunter Generations Ultimate

بازیکنان کنسول 3DS می توانند داده های ذخیره شده خود را به نسخه سوئیچ منتقل کنند.

بازی Yakuza Kiwami 2

بخش دوم در سری Yakuza بر روی PS4 در ماه جاری به عنوان Yakuza Kiwami می آید. بازسازی بازی با Dragon Engine که برای ساخت آخرین بازی از سری Yakuza 6: The Song of Life به کار گرفته شده، انجام شده است. Kiwami 2 در دسامبر سال قبل در ژاپن منتشر شد، اما نسخه‌ی ترجمه شده‌ی آن برای غرب قرار است در 28 آگوست (6 شهریور ماه) به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود. در عکس شماره 6 نمایی از بازی Yakuza Kiwami را مشاهده می کنید.

مرداد ماه
تصویر شماره 6: نمایی از بازی Yakuza Kiwami 2

با تشکر از همراهی شما عزیزان، امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. شما می توانید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی ها برای من، دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Monster Hunter World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =