اگر شما دارای ps4 ،ps3 و psvita هستید، اکنون می توانید هزینه ی خرید صدها بازی را صرفه جویی کنید. سونی در ماه جاری در PlayStation Store بازی Fallout 4 را با 18 دلار، بازی Eternal Collection و بازی Assassin’s Creed Origins را با 36 دلار در لیست تخفیف های خود قرار داد. اتفاقی که این ماجرا را شیرین تر می کند این است که اعضای PlayStation Plus از 10 درصد تخفیف بیشتر برخورداراند. این تخفیف ها تا 17 July (بیست و شش تیر) ادامه دارد. بازی هایی دیگری نیز در این لیست وجود دارد. به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازی Grand Theft Auto V جزء بهترین بازی های هر سال محسوب می شود و در سال 2013 توسعه پیدا کرده است. این تصور که کسی علاقه مند به خرید این بازی نیست اشتباه می باشد. این بازی از پرفروش ترین بازی های PSN ماه June سال 2018 در ایالات متحده آمریکا بوده است. اگر شما این بازی پرفروش بزرگ را به مجموعه خود اضافه نکرده اید، می توانید آن را در این هفته برای ps4 با قیمت پایین تنها 20 دلار خریداری کنید.

دیگر تخفیف های جدید در PlayStation Store عبارتند از Dead Cells، یک سبک Metroid که در تاریخ 7 آگوست به PS4 می آید. زمانی که این بازی برای اولین بار توسعه پیدا کرد با نقدهای مثبتی رو به رو شد و ممکن است پس از انتشار، قیمت بازی از 20 دلار به 25 دلار تغییر یابد.

صاحبان PSVR می توانند بازی Eagle Flight و بازی Werewolves Within را با 20 دلار در این هفته خریداری کنند. همچنین طرفداران بازی Resident Evil ممکن است مایل به خریدن بازی Umbrella Corps با قیمت مشابه باشند. در نهایت کاربران این بازی می توانند در بخش چند نفره نسخه Jackbox Party Quadpack از تخفیف موجود بهره ببرند.

لیست بازی های تخفیف خورده در PlayStation Store

  1. Dead Cells
  2. Eagle Flight
  3. Grand Theft Auto V
  4. Jackbox Party Quadpack
  5. Umbrella Corps
  6. Werewolves Within

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی بازی های PlayStation Store برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =