کمتر از یک ماه تا زمان انتشار بازی Spider Man باقی مانده و بازیکنان می توانند آن را به صورت انحصاری در کنسول ps4 خود تجربه نمایند. در حال حاضر کمپانی سازنده تریلری در خصوص گیم پلی کامل بازی برای بازیکنان به اشتراک گذاشت.

در تریلر منتشر شده ما مرد عنکبوتی را مشاهده می کنیم که درون شهر حرکت می کند، از پنجره ها سرازیر می شود، از انفجارها می گریزد و البته با دشمنان بسیاری به مبارزه می پردازد. ما در تریلر پخش شده برخی از شاهکارهای باور نکردنی هوایی پیتر پارکر را مشاهده می کنیم. این اتفاقات شامل متوقف کردن هلیکوپتر از سقوط و برخورد با دشمنان بر روی پشت بام های بلند در آسمان می باشد.

در تریلر نام برده ما یک سیستم مبارزه که تا حدودی آسان به نظر می رسد اما در عین حال پیچیده می باشد را مشاهده می کنیم. در این نسخه از بازی داستان مرد عنکبوتی به صورت کلاسیک در مسیر اصلی روایت می شود. پایه و اساس آن کمدی نمی باشد.

ما در بازی Spider Man هم در نقش Peter Parker و هم در نقش قهرمان مرد عنکبوتی به بازی می پردازیم. همچنین تمامی جریانات بازی در شهر نیویورک جریان دارد و باید از تمام خطرات در برابر دشمنان دفاع کنیم.

گیم پلی بازی به صورت جهان باز می باشد و بازیکن می تواند با MJ نیز به بازی بپردازد. در این بازی او یک روزنامه نگار محقق است و بازیکن حداقل در یک ماموریت به عنوان پیتر به فعالیت می پردازد و سپس به کشتن دشمن بزرگ جنایی می رسد.

تاریخ انتشار بازی Spider Man

بازی Spider Man در تاریخ 16 شهریور 97 به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد.

گزینه های مختلفی برای خرید وجود دارد که برخی از پیش خریدها شامل پاداش های آن به حساب می آید. یک نسخه استاندارد، یک لوح فشرده و یک نسخه گردآورنده وجود دارد که هرکدام با ویژگی های مختلف در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Spider Man برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =