سازندگان بازی SoulCalibur 6 به وسیله تریلر جدید، کاراکتر Voldo را معرفی کردند.

 

کمپانی Bandai Namco هم اکنون به آرامی فهرستی از ویژگی های بازی SoulCalibur 6 را فاش می سازد. آخرین تریلر منتشر شده کاراکتر مورد علاقه بازیکنان (Voldo) را به نمایش می کشد و از حضور آن در بازی اطلاعاتی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

کاراکتر Voldo یکی از 5 شخصیت اصلی در سری بازی های SoulCalibur است و از سال 1995 در بازی Soul Edge متولد شد.

کمپانی Bandai Namco از ویژگی های عجیب و شخصی Voldo به بازیکنان اطلاعاتی می دهد:

Voldo دست راست Vercci بود. یک فروشنده اسلحه با نام مستعار Merchant of Death وظیفه حفاظت از گودال پول و تمامی گنجینه های Vercci (بعد از مرگ او نگهداری می شد) را بر عهده داشت. پس از سال ها زندگی در عمق تاریکی Money Pit، Voldo بینایی خود را از دست داد. اما احساس شنوایی و آگاهی شدیدی به دست آورد. بعد از آن هر کس که جرات ورود به گودال Money Pit را برای جستجوی ثروت داشت از Voldo به عنوان فرد مرگباری سخن به میان می آورد.

سبک مبارزه Voldo بی نظیر است. زیرا او بدن خود را به شیوه های غیر طبیعی می سازد و حتی می تواند به عقب حمله کند. این ویژگی ها او را در نبرد غیر قابل پیش بینی می کند.

Voldo پانزدهمین شخصیتی است که برای SoulCalibur 6 اعلام گشته. کمپانی Bandai Namco هفته گذشته اعلام کرد کاراکتر جادوگری با نام Talim در آینده معرفی می شود (او در نسخه  SoulCalibur 4سال 2008 برای اولین بار حضور داشت). علاوه بر این ها کاراکترهای بسیاری از سری بازی های The Witcher از جمله Geralt of Rivia دربازی SoulCalibur 6 دیده خواهند شد.

سازنده بازی Witcher (شرکت CD Projekt Red) می گوید: با کمپانی Bandai همکاری می کنیم تا مطمئن شویم Geralt در بازی کاملا معتبر خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی SoulCalibur 6

بازی SoulCalibur 6 در تاریخ 27 مهر 97 منتشر خواهد شد.

خرید بازی Soulcalibur VI برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =