جدیدترین لباس های بازی Fortnite هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته. این لباس ها در تاریخ 19 آکوست عرضه گردیده است. شما هم اکنون می توانید لباس و تجهیزات Sushi Master و Chef’s Choice با قیمت V-Bucks 1200 خریداری نمایید.

همچنین شما قادرید رهبر گروه P.A.N.D.A و Bamboo با قیمت 2,000 V-Bucks تهیه کنید. در عکس شماره 1 می توانید لباس رهبر گروه P.A.N.D.A را مشاهده نمایید.

بازی Fortnite
عکس شماره 1: نمایی از لباس مدیر تیم P.A.N.D.A

در نهایت Filet axe را با مبلغ 800 V-Bucks و Flying Fish glider با قیمت V-Bucks 500 خریداری نمایید.

جدیدترین لباس های 17 آگوست

لباس های این تاریخ شامل Overtaker و ابزار مخصوص آن تحت عنوان Lane Splitter با قیمت 1,500 V-Bucks خریداری نمایید. لباس Whiteout و Ignition را با مبلغ 1,500 V-Bucks و Cyclone glider و White Squall هر کدام با مبلغ 1,200 V-Bucks می توانید تهیه کنید. در عکس شماره 2 لباس Overtaker را در معرض نمایش قرار داده ایم.

بازی Fortnite
عکس شماره2: نمایی از لباس Overtaker

جدیدترین لباس ها و ابزارهای 16 آگوست (بیست و سوم مرداد)

دو مجموعه لباس جدید از جمله Norse و Sunshine & Rainbows وجود دارد که می توانید آن را با V-Bucks خریداری کنید. مجموعه Norse شامل پوست Magnus و  Enduring هر دو با قیمت 2,000 V-Bucks در دسترس هستند. در عین حال شما می توانید Forebearer با مبلغ 800 V-Bucks و Sunshine & Rainbows و Brite Gunner و Brite Bag با قیمت 1,500 V-Bucks خریداری نمایید. در عکس شماره 3 لباس Sunshine & Rainbows را در معرض نمایش قرار داده ایم.

 بازی Fortnite
عکس شماره 3: لباس Sunshine & Rainbows

جدیدترین لباس ها و ابزارها 15 آگوست (بیست و چهارم مرداد)

برخی از لباس های بازی Fortnite بسیار عجیب هستند. شما هم اکنون می توانید پوست های Flytrap و Leviathan را با قیمت 2000 V-Bucks انتخاب کنید. موارد مشابه ای نیز از جمله Venus Flyer glider و تبر Tendril با قیمت 1,200 V-Bucks و 800 V-Bucks وجود دارد. لباس Leviathan با Fish Tank همراه است. شما همچنین قادرید Planetary Probe را با مبلغ 1,200 V-Bucks خریداری نمایید.

جدیدترین لباس ها و ابزارها برای 14 آگوست (بیست و سوم مرداد)

اگر به دنبال لباس جدید برای پوشیدن در Fortnite می گردید کمپانی Epic لباس Raven و Jailbird را معرفی کرده و شما می توانید این لباس ها و ابزار ها را با V-Bucks خریداری کنید.

شما می توانید Feathered Flyer با قیمت خریداری کنید. لباس های Jailbird در عین حال اجازه می دهد خود را به Moisty’s most wanted بیارایید. این لباس ها در نسخه زنانه به نام Rapscallion و در نسخه مردانه تحت عنوان  Scoundrel می باشد. هر دو این لباس ها رامی توانید با قیمت 1,500 V-Bucks خریداری کنید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

علاوه بر این شما می توانید Nite Ow با قیمت 800 V-Bucks و Starry Flight را با مبلغ 800 V-Bucks دریافت کنید. همه ی این ها بخشی از مجموعه Jailbird می باشند.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان.این بازی بر روی پلتفرم هایps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و Ios در دسترس کاربران قرار دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

One thought on “جدیدترین Skin ها و ابزار های بازی Fortnite در ماه آگوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =