بازی Crackdown 3 قرار بود در ابتدا، سال 2016 عرضه شود. بعد به 2017 سپس به 2018 و هم اکنون قرار بر انتشار آن در سال 2019 می باشد. کمپانی مایکروسافت تریلر جدیدی از این بازی را در E3 2018 به نمایش گذاشت ولی از آن زمان تاکنون درباره آن توضیحی به میان نیامده است.

Phil Spencer رئیس xbox در صفحه توییتر رسمی خود اعلام کرد: او به تازگی نسخه کامل بازی را اجرا کرده است. Spencer افزود با اینکه به نظر می رسد بازی در حال انتشار می باشد ولی هم اکنون به بررسی بیشتر نیاز دارد. همچنین او گفت ما این بازی را در حوزه ی تجاری بسیار موفق می بینیم.

بازی Crackdown 3 طی یک مرحله در سه استودیو متفاوت در حال توسعه بود: Raegent Games ،Sumo Digital و Cloudgine. هم اکنون به دلایل مختلف توسعه این بازی تنها در استودیو Cloudgine ادامه می یابد.

کمپانی Cloudgine توسط David Jones تاسیس شد. او همچنین در بازی Crackdown 3 فعالیت داشت ولی استودیو Epic او را برای بازی Fortnite خریداری کرد.

Jones در حال حاضر در Epic به عنوان کارگردان eSports و cloud مشغول به کار است. Cloudgine یک سیستم اختصاصی ایجاد کرد و گفته شده که به طرز قابل توجهی به Crackdown 3 کمک رسانده.

مدیر اجرایی مایکروسافت Matt Booty به شدت تاکید کرد که Crackdown 3 دیگر از فناوری Cloudgine استفاده نخواهد کرد (احتمالا بخشی از فناوری استودیو کمپانی Epic از Cloudgine است).

Booty گفت: “من نمی خواهم به تجزیه فنی بازی بپردازم. تنها می گویم ما به یک زیر ساخت عالی دسترسی داشتیم و قصد ساخت یک بازی هدفمند را دارا هستیم”.

عناصر بازی Crackdown 3 به عنوان یک ویژگی برجسته شناخته شده بود. Jones دیگر بر روی این بازی کار نمی کند ولی می گوید که آن در بخش چند نفره واقعا احساس رضایت بخشی را برای بازیکنان به همراه دارد.

وضعیت استودیو Raegent Games نیز نا بسامان به نظر می رسد. زیرا سرورهای سایت آن به صورت آفلاین می باشند. از همین رو مطمئنا این استودیو دیگر بر روی بازی Crackdown 3 فعالیت نخواهد کرد.

تاریخ انتشار بازی Crackdown 3

بازی Crackdown 3 در تاریخ February 2019 (بهمن 97) بر روی پلتفرم های pc و xbox1 عرضه می شود. مشترکین Xbox Game Pass می توانند بدون هیچ هزینه اضافی بازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هجده =