احتمالا در سال جاری خبرهای فاش شده از اتفاقات بازی Diablo را در کنفرانس BlizzCon خواهیم دید. مجموعه ای از محصولات با یک نام جدید فاش شده است و این موضوع اصلا اتفاقی نیست.

مجموعه ای از آیتم های جدید در فروشگاه کمپانی Blizzard به نام Diablo Reign of Terror معرفی شده و این کمپانی ذکر کرده که این بسته به هیچ یک از محتوای جدیدی که برای نمایش ارائه خواهد شد مربوط نمی باشد.

این موارد شامل یک پوستر و تی شرت مردانه و زنانه می باشند که همه نشان های ترسناک خود را دارند. این موضوع باعث سوظن شد که Reign of Terror می تواند گسترش جدید در بازی باشد.

سخنگو Blizzard گفته است که این نام ها در سال جاری برای برخی از محصولات جدید موجود در BlizzCon استفاده می شود و این موضوعات در نمایش نخواهد بود.

ما برای اولین بار انتظار داشتیم اعلامیه Diablo کمپانی Blizzard را در کنفرانس BlizzCon 2018 ببینیم. تابلو “Diablo: What’s Next” اولین بار است که پس از سخنرانی اصلی در طبقه اول برگزار می گردد. البته درست بعد از ارائه مرحله اصلی بزرگترین اعلامیه آن رویداد رزرو می شود.

بازی Diablo همچنین یک پانل دوم برنامه ریزی شده در مورد دنیای Diablo دارد که برای دنباله روز بعد، برنامه ریزی شده است. کمپانی Blizzard اعلام کرد “پروژه های چندگانه بازی Diablo در حال کار و بررسی می باشد”.

ما در مورد یکی از برنامه های این کمپانی اطلاع داریم و آن هم بازی Diablo 3 برای کنسول Nintendo Switch است. اما مطمئنا موارد بیشتری در حال توسعه می باشد.

Brandy Camel گفت: بعضی از رویدادهای در حال توسعه زمان زیادی به طول می انجامد. اما در سال جاری منتظر خبرهای خوب از این کمپانی باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Diablo با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Diablo برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Diablo 3 Ultimate Evil Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =