Blizzard شایعاتی را مطرح نموده که بازی Diablo 3 احتمالا حالت cross-play را پشتیبانی خواهد کرد اما نه به این زودی ها. یکی از نمایندگان بلیزارد تائید کرده که آن ‌ها در حال کار بر روی حالت Cross-Play در عنوان Diablo 3 هستند. با این ‌که هنوز هیچ خبری به صورت رسمی اعلام نشده است اما به نظر می‌ رسد که کمپانی Blizzard قصد دارد تا با همکاری سونی و مایکروسافت، این ویژگی را همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی Nintendo swich به این عنوان اضافه نماید.

پس از رونمایی این حالت بر روی بازی محبوب Fortnite مورد انتظارترین عنوان احتمالا Diablo 3 خواهد بود.

Blizzard بیان کرد: “ما از علاقه کاربرانمان برای اجرای این حالت بر روی این عنوان آگاهی داریم اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اجرای Cross-Play برای Diablo 3 نخواهیم داشت”.

اخبار حول و حوش این وقایع ممکن است در BlizzCon امسال مطرح گردد. بازی Diablo: Reign of Terror عنوان جدید این سری می باشد که احتمال دارد در این رویداد ظاهر نشود.

بازی Diablo 3 به دلیل طرفداران زیادی که دارد، افزودن این حالت به بازی مطمئنا به سود کمپانی Blizzard خواهد بود.

طی چند روز گذشته تاریخ دقیق انتشار بازی Diablo 3 بر روی کنسول پرطرفدار Nintendo swich اعلام شد. این بازی در تاریخ 11 آبان سال 97 (2 نوامبر 2018 میلادی) روانه بازار می گردد.

جالب است بدانید پس از 15 سال، این اولین باری می باشد که یکی از بازی ‌های کمپانی Blizzard بر روی کنسول‌ نینتندو در دسترس قرار می ‌گیرد.

بازی Diablo 3 بر روی پلتفرم های xbox1 ،ps4 ،ps3 ،xbox 360 ،pc در دسترس کاربران قرار دارد و به زودی این عنوان بر روی کنسول نینتندو نیز عرضه خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. تجربه و نکات آموزشی خود را در خصوص این بازی برای من، دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Diablo 3 Ultimate Evil Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =