به روز رسانی بازی Fortnite 5.20 برای پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 ،Nintendo Switch و ios انجام شده است. در به روزرسانی سلاح ها و مجموعه ای از رویدادهای جدید به حالت Battle Royale اضافه گردیده که نشان دهنده شروع آخرین رویداد Limited-Time حالت Steady Storm می باشد.

حالت Steady Storm دارای یک طوفان می باشد که به طور مداوم در جزیره وجود دارد. بر خلاف یک بازی معمولی Battle Royale، مناطق امن در Steady Storm وجود ندارد. بنابراین بازیکنان باید در حرکت قرار گیرند و برای زنده ماندن از طوفان از نقشه استفاده کنند.

کمپانی Epic مدت زمان این حالت را مشخص نکرده اما رویدادهای limited-time حدود یک هفته قبل از جایگزینی با یک حالت جدید اجرا می شوند. حالت Fly Explosives در چالش های هفته گذشته بوده و در به روز رسانی محتوای v5.10 هم وجود خواهد داشت.

علاوه بر Steady Storm، کمپانی Epic تغییراتی در حالت Playground بازی Fortnite اضافه کرده است. توسعه دهندگان تعداد جعبه ها و مهمات بازی را در این به روز رسانی افزوده اند. همچنین Epic یک گزینه Fill / No Fill را به این حالت اضافه نموده است.

در بروزرسانی جدید بازی Fortnite یک سلاح قدرتمند و Double Barrel Shotgun به حالت Battle Royale همچنین Ragnarok و Dark Viking به حالت Save the World اضافه گردیده است.

بدون شک بازی Fortnite پدیده ای شگفت در صنعت بازی های ویدیویی محسوب می گردد و مردم روز به روز برای انجام این بازی مشتاق تر می شوند.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

با تشکر از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای. شما به همراه آورد. بازی Fortnite برای پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 ،Nintendo Switch و ios وجود دارد. پس اگر بازی را بر روی این پلتفرم ها انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =