در کمتر از دو هفته‌ دیگر دمو قابل بازی Pro Evolution Soccer 19 در دسترس کاربران و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

آخرین نسخه سری بازی های ورزشی Pro Evolution Soccer -که مجموعه ای از مسابقات فوتبال را هر ساله برگزار می کند- به نظر می رسد امسال بهترین خود را با بازی Pro Evolution Soccer 19 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه می کند. اولین نسخه این بازی سال 1995 پا به عرصه Game نهاد و از آن روز تاکنون یکی از رقیبان اصلی FIFA به حساب می آید. گیم پلی و گرافیک بازی روز به روز بهبود یافته و سازندگان از طریق آن درخشیده اند.

بازی Pro Evolution Soccer 2019 ساخته‌ شرکت معروف و ژاپنی Konami هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های ورزشی ویدئویی به حساب می آید و توانسته با حالت ها و تغییرات بهینه هر ساله توجه میلیون ها بازیکن را به خوبی به خود جلب کند.

بازی PES 2019 در حالت نوآورانه MyClub fantasy تغییرات چشمگیری را ارائه می دهد و محدودیت های signing لغو خواهد شد. چندین بخش مختلف مانند آنلاین و جوایز ارزنده به آن اضافه شده است. نسخه آزمایشی 17 مرداد به تمام سیستم عامل ها می رسد.

بازی PES 2019، 12 باشگاه حرفه ای از جمله: Bercelona ،Juventus ،FC Schalke ،Inter Milan ،Liverpool و چندین باشگاه معروف اروپایی و امریکای جنوبی را شامل می شود. کاربران قادر خواهند بود یک بازی آنلاین سریع (Exhibition) و یک حالت تک نفره (Quick Match) را تجربه نمایند.

تاریخ انتشار بازی Pro Evolution Soccer 19

بازی Pro Evolution Soccer 19 در تاریخ 6 شهریور 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اولین تریلر بازی PES 2019 به لینک مراجعه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی هیجان انگیز Pro Evolution Soccer 19 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PES 2019 برای PS4

خرید بازی PES 2018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 20 =