به دنیای Paititi بازی Shadow of The Tomb Raider خوش آمدید.

کمپانی Square Enix یک تریلر 10 دقیقه ای جدید از بازی Shadow of The Tomb Raider را منتشر کرده است. تمرکز این ویدیو به دنیای جدید بازی می باشد. این دنیا Paititi نام دارد. Paititi بزرگ ترین دنیای مجازی برای بازی Tomb Raider محسوب می شود. همچنین بازی برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و  pc در دسترس کاربران قرار دارد.

Paititi که دنیای بازی Shadow of The Tomb Raider می باشد دارای تمدن مدرن است. مراحل بازی به چند قسمت تقسیم شده که در آن ها می توانید به پیدا کردن مقبره و چالش های بازی بپردازید. این ویدیو همچنین نشان می دهد که Lara Croft یک Alpaca را دوست دارد.

همچنین بر روی صفحه نمایش در ویدیو بازی Shadow of The Tomb Raider گزینه ای وجود دارد که باعث می شود تا NPC به زبان مادری خود صحبت کند. این ایده باعث خواهد شد که بازی معتبرتر نیز جلوه کند. شما می توانید این گزینه را فعال یا غیر فعال کنید.

ما همچنین می بینیم که Lara دنیای اصلی را ترک می کند تا ماموریت کوه نوردی، شنا کردن و حرکت از طریق مقبره ها را به راه اندازد.

Lara پیروزی و رسیدن به خواسته ‌هایش را نسبت به هر اتفاق دیگری مهم ‌تر می‌ داند. در بازی Shadow of The Tomb Raider شما به سختی می توانید به اکتشاف بپردازید.

بازی Shadow of The Tomb Raider در 4 سپتامبر (سیزده شهریور) برای پلتفرم های ps4، xbox1 و pc برای دوست داران این بازی عرضه می شود.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی Shadow of The Tomb Raider را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Rise of The Tomb Raider 20 Year Celebration

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =