کمپانی Capcom از وجود دو کاراکتر جدید در بازی Street Fighter 5 خبر داده. این دو کاراکتر در EVO 2018 ( مسابقاتی که در آن رقابت های هیجان انگیزی برگزار می شود، اما جدا از این، فرصتی مناسب برای سازندگان بازی های مبارزه ای است تا جدیدترین اخبار از بازی های خود را به اشتراک بگذارند) به نمایش در آمدند و مشخص شد این دو در تاریخ 6 آگوست (15 مرداد ماه) رونمایی می شوند.

کمی از شخصیت G

G یک شخصیت با نام تجاری جدید است که به بازی های مبارزه ای اضافه شده و خود را رئیس جهان می داند.

G دارای یک شخصیت مرموز می باشد که قصد دارد دنیا را متحد سازد و خود رهبری آنان را بر عهده گیرد. او پیام خود را به شیوه ای که دنیای مدرن می تواند درک کند (از طریق رسانه های اجتماعی گسترش می دهد).

G دارای یک توانایی منحصر به فرد به نام Presidentiality است که باعث افزایش قدرت او می شود. کاراکتر G با استفاده از G Charge قدرت را از زمین جذب می نماید تا Presidentiality را به سطح 3 افزایش دهد. با این حرکت سطح ریاست او بالا می رود و می تواند توانایی های بیشتری را در بازی پیاده کند. در تصویر شماره 1 شخصیت G را مشاهده می نمایید.

بازی Street Fighter 5
تصویر شماره 1: شخصیت G در بازی Street Fighter 5

شخصیت Sagat

Sagat یکی از شخصیت های برجسته بازی Street Fighter 5 و طرفداران خاص خود را دارد. به نظر می رسد این بار هم Sagat به همان اندازه ترسناک است و توان بالقوه برای کنترل فضاهای اطراف خود با استفاده از Tiger Shots خواهد داشت.

کمپانی Capcom بیان می کند در Street Fighter V: Arcade کاراکتر Sagat در روستایی محبوس شده و باید به شیاطین درون خود غلبه نماید. حرکت مشهور این کاراکتر به نام Tiger Shot در این نسخه هم وجود دارد. در تصویر شماره 2 شخصیت Sagat را مشاهده می کنید.

بازی Street Fighter 5
تصویر شماره 2: شخصیت Sagat در بازی Street Fighter 5

حرکات مشهور Sagat

  • Tiger Shot نمی تواند به دشمنان در رو به رو ضربه وارد کند و سرعت آن متغییر است.
  • Grand Tiger Shot که قبلا به نام Low Tiger Shot مطرح بود. می تواند در مبارزات رو در رو استفاده شود (ولی صدمه کمتری وارد می نماید).
  • Tiger Uppercut یک حمله به حالت punch-style می باشد که می تواند به عنوان anti-airیا معکوس استفاده شود.
  •  Tiger Knee Crush یک پرتاپ ناگهانی است که می تواند فاصله بین Sagat و دشمنان را مسدود کند.

امکان خرید مجزای این شخصیت‌ها با قیمت هرکدام $6/£6 دلار یا 100 هزار Fight Money هم وجود دارد.

افرادی که Character Pass فصل سوم بازی Street Fighter 5 را با قیمت 29،99 دلار خریداری کرده‌اند، امروز هر دو این شخصیت‌ ها را دریافت خواهند کرد.

Character Pass، دسترسی به Sakura، Blanka، Falke و Cody را مسدود می نماید.

خرید این شخصیت ها Battle Costume با رنگ های 10-3 در اختیار شما قرار می دهد.

بازی Street Fighter همیشه جز محبوب ترین بازی های سبک مبارزه ای بوده و هست که در طول زمان پیشرفت های قابل توجهی داشته است. Arcade نسخه ای از بازی است که شما با اطمینان می توانید به هر کسی توصیه نمایید. این بازی بر روی پلتفرم های PS4 و PC روانه بازار گردیده.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. شما می توانید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Street Fighter 5 برای من، دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Street Fighter 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =