سازگاری 3 بازی برای xbox1

کمپانی مایکروسافت سه بازی جدید خود را از xbox 360 برای xbox1 سازگار نموده است. بازی Prince of Persia توسط کمپانی Ubisoft بازسازی شد. این سری بازی سال 2008 ساخته شد و هم اکنون برای xbox1 سازگار می گردد. به علاوه بازی Sine Mora که توسط استودیو Grasshopper Manufacture ساخته شده به این بازسازی پیوسته است. بازی Earth Defense Force 2025 نیز سومین از بازی این لیست به حساب می آید.

اگر شما هنوز یک کپی فیزیکی از هر عنوان داشته باشید به سادگی می توانید با قرار دادن دیسک در کنسول xbox1 خود شروع به بازی کنید. البته اگر قبلا هر کدام از بازی ها را به صورت دیجیتال خریداری کرده اید، به طور خودکار آماده برای دانلود در منوی Games and Apps می شود.

اگر شما قبلا عناوین خود را خریداری نکرده اید، آنها نیز برای دانلود از فروشگاه مایکروسافت در دسترس هستند. کمپانی مایکروسافت در هفته های اخیر به طور مرتب بازی های جدید سازگار با نسخه های قبلی را گسترش داده است. هفته گذشته دو بازی Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist و Double Agent به کتابخانه BC اضافه شد. این در حالی است که بازی های Assassin’s Creed Liberation HD و Ghost Recon Advanced Warfighter در ماه July به این کتابخانه پیوستند.

بیش از 400 بازی xbox 360 – و همچنین بیش از 30 عناوین اصلی xbox – به عنوان یکی از ویژگی های جدید در سال 2015 معرفی شد.

شما می توانید از بین لیست بازی های سازگار شده عناوین مورد علاقه خود را برگزینید و از تجربه آنها در کنسول xbox1 خود لذت ببرید.

با سایت crocogame همراه باشید تا لیست بهترین بازی های سازگار شده به جز سازگاری 3 بازی برای xbox1 را مشاهده نمایید. برای مشاهده برترین بازی های ارزان xbox1 به لینک مراجعه نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره سازگاری 3 بازی برای xbox1 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفت =