یک به روز رسانی جدید به شما امکان بازی Metal Gear Solid 5 با شخصیت Quiet را می دهد. این به روز رسانی جدید علاوه بر این، موضوعات دیگری از جمله توسعه بخش آنلاین و بهبود و رفع مشکلات نیز در خود دارد. Quiet یک تک تیرانداز است. او در یک زندان حبس می شود تا ثابت کند می تواند در میان کارکنان، مورد اعتماد باشد. از آن پس او به عنوان یک شخصیت همراه می تواند به بازیکن کمک کند.

شخصیت Quiet به ندرت سخن می گوید و سه تفنگ تک تیرانداز را با خود حمل می کند. این اسلحه ها شامل Wicked Butterfly ،Sinful Butterfly و Guilty Butterfly می شود. البته اسلحه Guilty Butterfly مهلک و کشنده به حساب نمی آید.

یکی از ویژگی های او نوع پوشش آن است. لباس های آن به دلیل نوعی درمان در انگل اینگونه طراحی شده است. ممکن است بارها و بارها در مورد نوع پوشش آن سوالاتی به میان آمده باشد و هم اکنون توضیح آن اینگونه یافت شود.

بیماری انگلی، سرعت، ادراک، مقاومت، طول عمر، فشرده شدن و نامرئی بودن را باور نکردنی می کند، اما در نتیجه او باید نفس بکشد و مواد غذایی را از طریق پوستش دریافت نماید. از همین رو لباس پوشیدن او را به معنا واقعی خفه می کند.

تفاوت های Quiet و Venom Snake

در بازی توانایی های فوق العاده و منحصر به فرد Quiet بسیار با کاراکتر Venom Snake متفاوت است. Quiet می تواند دامنه تک تیرانداز خود را با کمترین تکان به هدف مورد نظر برساند. همچنین او می تواند به لبه هایی که کاراکتر Venom Snake به طور معمول به یک نردبان نیاز دارد، حرکت کرده و در صورت ناپدید شدن به صورت نامرئی به راه خود ادامه دهد.

با توجه به بیماری وی، شما قادر به تغییر گزینه سر و یا تغییر ظاهر و لباس او نخواهید بود.

سازندگان بازی Metal Gear Solid 5 موارد جدیدی را به ماموریت ها افزوده اند. پنج مورد به بازی افزوده شده که شامل دو تفنگ تک تیرانداز، یک مولد ماده سیاه، یک ژنراتور ماده سیاه و یک دیوار یا سپر انرژی می باشد.

دو اسلحه ذکر شده در بالا یکی مرگبار و دیگری غیر کشنده (بی هوش کننده) است. ژنراتور ماده سیاه، یک ابر سیاه ایجاد می کند و هر دشمنی را که نزدیک می شود نابود می سازد. این در حالی است که ژنراتور ماده سیاه تنها دشمنان را از بین می برد. سپر انرژی می تواند هر چیزی را مسدود کند اما در نهایت اگر تعداد بازدید ها بیش از حد طول بکشد، از بین می رود. همه موارد جدید فقط در ماموریت Forward Operating Base موجود است.

به روز رسانی جدید Forward Operating Base بسیاری از مشکلات را رفع کرده و به بهبود بازی کمک بسیاری رسانده است.

به روز رسانی جدید بازی Metal Gear Solid 5 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

خرید بازی Metal Gear Solid V Ground Zero + The Phantom Pain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفت =