کنسول ps4 به یک فروش جدید دست یافت.

طبق آمار ارائه شده از سمت سونی تاکنون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ در مجموع 3.2 میلیون دستگاه کنسول ps4 به فروش رسیده است. کنسول ps4 تاکنون موفق شده 82 میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش برساند. سونی در گزارش قبلی خود اعلام کرده بود که از فروش کنسول ps4 بیش از 79 میلیون دستگاه به فروش رسانده است.

همانطور که می دانید سونی 3.2 میلیون دلار درآمد از فروش ps4 به دست آورده ولی این رکورد در مقابل سال گذشته که سونی موفق به کسب درآمد 3.3 میلیونی شد کم تر شده و این در حالی است که سونی پیش بینی کرده که در طول سال جاری 17 میلیون کنسول به فروش می رساند ولی پیش بینی قبلی آن 16 میلیون نسخه بوده است. سونی در سال قبل 19 میلیون کنسول ps4 به فروش رسانده بنابراین انتظار می رود فروش این کنسول سالانه بیش از سال قبل شود. در عکس زیر نمودار فروش کنسول ps4 را می توانید مشاهده نمایید.

 کنسول ps4
عکس شماره 1: نمودار فروش کنسول ps4 را می توانید مشاهده نمایید

بخش بازی ویدیویی سونی، بازی و Network Services (خدمات شبکه) افزایش فروش 36 درصدی را دید و به 472.1 میلیارد یِن رسید. بازی God of War به طور قابل توجهی بیش از انتظارات به فروش رسید به همین خاطر قطعا بازی‌ God of War نقش بسیار مهمی در موفقیت سونی ایفا کرده است.

بازی God of War در ماه آپریل (فروردین) عرضه شد و تبدیل به یک بازی انحصاری  ps4شد. بازی God of War موفق ‌ترین و پرفروش‌ ترین بازی برای کنسول ps4 محسوب می ‌شود.

سونی اضافه کرد که بازخوردهای خوبی را برای بازی های اعلام شده در E3 دریافت کرده است.

در حال حاضر کسب و کار برای PlayStation خوب می باشد ولی این کنسول نمی تواند Cross-Play با کنسول های دیگر داشته باشد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی God of War

خرید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم PlayStation4 (PS4 Slim) 1TB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفت =