کمپانی Ubisoft به طور رسمی زمان عرضه فصل بعدی بازی For Honor را اعلام کرد. فصل هفتم بازی For Honor’s که Storm and Fury نامیده می شود در 2 آگوست (یازده مرداد) به صورت همزمان برای xbox1 ،ps4 و pc عرضه خواهد شد.

محتوای جدیدی همچون یک نقشه جدید، طراحی ‌های تازه ‌تر برای قهرمانان و رتبه بندی سیستم، به بازی اضافه خواهد شد. فصل جدید همچنین یک تخفیف 30 درصدی دائمی برای تمامی لباس های نبرد خواهد داشت.

نقشه جدید Secluded Keep نام دارد و زمانی متعلق به یک لرد بوده است. شما می توانید این نقشه را در Tribute ،Skirmish ،Elimination ،Brawl و Duel بازی کنید همچنین Warden و Valkyrie به روز رسانی خواهند شد.

در سیستم بازی دو دسته جدید Master و Grand Master اضافه می ‌شود. همچنین در Leaderboard به بازیکنان امکان پیشرفت‌ هایشان داده خواهد شد.

به علاوه، بازیکنان حالا می ‌توانند به Duel match های بیرون از Tournaments (تورنمنت‌ ها) نیز ملحق شوند که از این پس دسترسی به Tournaments هم با دکمه دیگری خواهد بود.

در صورتی که این بازی را تاکنون تجربه نکرده اید شما می توانید در تاریخ 16 آگوست (یازده مرداد) بازی For Honor’s را با عضویت در Xbox Live Gold رایگان دریافت کنید.

بازی For Honor’s

بازی For Honor’s برای اولین بار در 14 فوریه 2017 (بیست وشش بهمن 1395) برای پلتفرم های xbox1 ،ps4 و pc در دسترس کاربران قرار گرفت.

مهم ‌ترین عاملی که باعث شده بازی For Honor به بازی خوب و لذت‌ بخشی تبدیل شود، بدون شک سیستم مبارزه‌ های آن بود.

به گفته Ubisoft بازی For Honor’s تجربه هنر نبردهای تن به تن است که از طریق قهرمان، شوالیه‌، سامورایی‌ و وایکینگ در فضای نبردهای قرون وسطی اتفاق می ‌افتد.

اگر بازی For Honor’s را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی For Honor’s برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی For Honor برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =