سرورهای بازی Fortnite به صورت آفلاین برای فصل 5 به روز رسانی می شوند.

همانطور که می دانید فصل 4 بازی Fortnite به پایان رسیده و فصل 5 خودنمایی می کند. این بدان معناست که یک پچ جدید نیز در این فصل وجود دارد. به عنوان بخشی از فرایند به روز رسانی، سرورهای بازی برای مدت زمان مشخصی خاموش شده اند.

کمپانی Epic Games در توییتر خود اشاره ای به خاموش شدن سرورها کرد. در تاریخ 21 تیر از ساعت AM ET / 1 AM PT / 8 AM GMT آغاز شد و هنوز زمان اتمام آن مشخص نمی باشد.

همچنین تیم سازنده بازی Fortnite گفت:

این پچ بزرگتر از حد معمول می باشد و توصیه می شود که تنظیمات به روز رسانی خودکار خود را روشن کنید. همچنین برای تسریع در سرعت دانلود محتوای بازی را ذخیره سازید.

بازی فوق العاده محبوب بتل رویال Fortnite خیلی زود فصل جدید خود را آغاز می کند. کمپانی Epic Games جزئیات به روز رسانی بازی خود را با کاربران به اشتراک گذاشت. این کمپانی تغییرات بزرگی را بر روی جزئیات بنیادی اعمال می کند.

شکاف هایی پس از پرتاب موشک در آسمان ظاهر شدند و حمل اشیا به داخل و خارج دنیای بازی به وقوع پیوست. این موضوع شامل اشیای تاریخی می شود. تمامی این سرنخ ها به سو ظن منجر شد زیرا در فصل 5 برخی از تم های سفر در زمان یا تاریخ (از تصاویر منتشر شده از کمپانی سازنده) به نمایش درآمد.

شما می توانید تا ساعاتی دیگر شاهد اتفاقات مهیج در فصل 5 بازی Fortnite باشید.

مطمئنا تمامی کاربران بازی Fortnite برای مشاهده این قسمت مشتاق هستند.

لطفا نظرات خود را درباره فصل 5 بازی Fortnite برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدیگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =