بازی آنلاین Titanfall برای PC در بخش آسیا حذف شد.

Titanfall Online یک بازی چند نفره در جهان Titanfall است. آنها پیش از این با هدف فروش بازی های آسیایی روبرو بودند ولی آن را لغو نمودند. در سال 2015 نسخه آنلاین بازی Titanfall برای pc از طریق کمپانی EA و Nexon Korea منتشر شد. این بازی با داستان جذاب خود طرفداران نسبتا بالایی را به خود جلب و بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به خانه های گیمرها راه پیدا کرد.

Owen Mahoney اعلام کرد، شرکتش همواره به دنبال فرصتی برای ایجاد یک بازی جدید و جذاب با عنوان Titanfall در بخش آسیا بوده است.

طبق گفته Game Focus بیش از 3 سال تلاش بر روی پروژه Titanfall انجام شده بود. سازندگان پیش از لغو پروژه، احساس موفقیت نکردند. زیرا این محصول به نظر قابلیت رشد در تجارت را نداشت.

نماینده کمپانی Nexon گفت:

پس از بحث زیاد تصمیمی گرفته شد که منابع قبلی پروژه برای محصول دیگری صرف شود تا به موفقیت بالاتری دست یابیم.

ساخت بازی Titanfall از سال 2014 آغاز شد و سری بعدی آن در سال 2016 راه اندازی گشت. بازی Titanfall Online اولین عنوان این سریال نیست. زیرا Titanfall Frontline پیش از آن در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود.

کمپانی EA و Respawn در سال 2017، Titanfall IP را خریداری کردند. در آن زمان کمپانی EA اعلام کرد Respawn در حال کار بر روی یک بازی جدید در سری Titanfall است ولی هنوز آن را اعلام نکرده و اطلاعاتی در اختیار بازیکنان قرار نداده. البته این کمپانی همزمان بر روی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order نیز در حال کار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سری بازی های Titanfall با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Titanfall 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =