بازی Fortnite به دلیل وجود آیتم های فراوان در بازی و ایجاد چالش های هفتگی منحصر به فرد خود دارای محبوبیت فراوانی می باشد. این بازی بیشترین محبوبیت خود را وام دار حالت Battle Royale است که تجربه ای متفاوت برای بازیکنان به ارمغان آورد.

 

حال طبق جدید ترین اخبار بازی Fortnite مطلع شدیم که این بازی مهیج به سیستم Matchmaking از طریق کنترلر مجهز شده است.

با افزوده شدن این قابلیت به بازی، دارندگان کنسول ps4 که از keyboard و mouse استفاده می نمایند در کنار کاربران پلتفرم pc یا دیگر کاربران کنسول ps4 (که به جای gamepad از mouse و keyboard استفاده می‌ کنند) قرار می ‌گیرند. اکنون گزینه Party Finder که در منوی اصلی حضور دارد، این امکان را فراهم می آورد تا با دوستان تان در پلتفرم های دیگر به انجام بازی بپردازید.

در صورت استفاده از mouse و keyboard روی کنسول ps4 توسط هر یک از اعضا، تمامی اعضا با دیگر بازیکنانی که روی همان کنسول یا pc از کنترلر مشابه استفاده می‌ کنند، وارد رقابت می‌شوند.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

به دلیل عدم پشتیبانی کنسول xbox1 از کنترلر ها این شرایط و قابلیت جدید بازی Fortnite برای این کنسول صدق نمی کند. اما به دلیل درخواست های فراوان کاربران xbox1 برای تجربه این قابلیت برروی دستگاه خود به زودی شاهد اضافه شدن این قابلیت به این کنسول خواهیم بود.

کمپانی Epic Games  هنوز در مورد آن دسته از بازیکنان پلتفرم  pc (که به جای استفاده از  keyboard و mouse از gamepad بهره می برند) اطلاعاتی منتشر نکرده است. در پایان سال دارندگان gamepad می توانند براساس صلاح خود عملکرد کلید ها را تغییر دهند.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. Fortnite بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و Ios در دسترس کاربران قرار دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سه =