سال 2018 یکی از بهترین سال ها برای Sony Worldwide Studios (یک گروه از توسعه دهندگان بازی های ویدئویی متعلق به سونی) می باشد. امسال کمپانی سونی عناوین بزرگی همچون God of War، Astro Bot Rescue Mission و MLB: The Show را روانه بازار نمود. بازی های ps4 همیشه بیش از حد انتظار ظاهر می شود.

این عناوین از منحصر به فرد ترین بازی های انحصاری این کمپانی می باشند که هر کدام نشان می دهد پلی استیشن بهترین محل برای تجربه اینگونه از بازی ها است.

همانطور که به نظر می رسد تیم جهانی توسعه بازی های ویدیویی کمپانی سونی سخت مشغول کار هستند تا عناوین جدیدی را در اختیار جهانیان قرار دهند.

بازی Déraciné

یکی از شگفتی‌ های نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری سونی، رونمایی از بازی واقعیت مجازی Deracine بود که توسط استودیو FromSoftware و SIE Japan Studio در دست ساخت می باشد. این بازی انحصاری برای PlayStation VR در تاریخ 6 نوامبر 2018 برنامه ریزی شده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از این بازی در دست نداریم. اما همانطور که به نظر می رسد شما به عنوان یک روح وارد بدن دختر دانش آموز جوانی شده اید و اتفاقات عجیب و غریب برای شما اتفاق خواهد افتاد. Déraciné اولین نسخه VR از کارگردان Bloodborne Hidetaka Miyazaki و FromSoftware است.

بازی Days Gone

یکی از بازی ‌های انحصاری مورد‌ انتظار پلی استیشن 4، Days Gone می باشد که استودیو Sony Bend وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته است. در نهایت این عنوان در تاریخ 26 آوریل 2019 روانه بازار می گردد.

همانطور که هواداران پلی استیشن می دانند بازی Days Gone یک بازی اکشن جهان باز می باشد. این بازی روایت دنیایی است که آلوده به ویروس و تقریبا تمامی افراد به زامبی تبدیل شده اند. حتی جالب است که بدانید حیوانات نیز از این ویروس در امان نیستند.

بازی Concrete Genie

استودیو Pixel Opus و کمپانی سونی، به‌ ترتیب سازنده و ناشر بازی Concrete Genie، اعلام کردند که این بازی در بهار سال 2019 در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌ گیرد. بازی Concrete Genie روایت ‌گر داستان شخصیتی به نام Ash است که می ‌تواند نقاشی ‌های زنده بکشد. در حین بازی این شخصیت توسط افراد بسیاری مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

بازی Everybody’s Golf VR

به تازگی سونی اعلام کرده است که بازی Everybody’s Golf VR در بهار سال 2019 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما تاریخ دقیق عرضه‌ آن هنوز مشخص نیست. بازی Everybody’s Golf VR با زاویه دید اول شخص قابل بازی است و بازیکنان می ‌توانند زمین ‌های ناهموار گلف را در جریان بازی از نزدیک ببینند.

ما می دانیم که شما منتظر تاریخ عرضه ی عناوینی چون Dreams ،Blood & Truth ،Death Stranding ،Ghost of Tsushima و The Last of Us: Part II هستید ولی تاکنون خبری از انتشار این بازی ها در دست نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =