انتشار بازی Rocket League 2 به خاطرتمرکز سازندگان بر روی نسخه اصلی Games-As-A-Service بعید به نظر می رسد.

Rocket League یکی از بزرگترین بازی های موفق چند سال گذشته بوده است. طبق آخرین آمار توسط استودیو Psyonix ماهانه 6 الی7 میلیون نفر به انجام این بازی می پردازند. بازی Rocket League بر روی پلتفرم های PS ،Pc ،xbox 1 و Nintendo Switch منتشر شده است.

با توجه به این که بازی Rocket League بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت ولی سازندگان آن تا به حال برای ساخت نسخه دوم اقدامی به عمل نیاورده اند.

کارگردان بازی Scott Rudi بیان کرد حداقل در زمان حاضر برنامه ای برای ساخت نسخه Rocket League 2 وجود ندارد و سازندگان در پی این هستند که بازی Rocket League را بر روی دیگر پلتفرم ها عرضه کنند. Scott Rudi در ادامه بیان کرد با ارزش ترین دارایی ما طرفدارانمان هستند. هدف ما این است که بازی تا سال های بعد برای بازیکنان سرگرم کننده باشد.

همانطور که متوجه شدیم سازندگان بازی Rocket League به دنبال ساختن یک بازی بی محتوا نیستند که درآینده هیچ جذابیتی برای بازیکن نداشته باشد. بلکه در پی کسب رضایت طرفداران خود برای سال های متمادی هستند.

استودیو Psyonix از یک رویداد عظیم در سومین سالگرد انتشار بازی در ( تاریخ 18 تیر ) خبر داد که آن معرفی یک حالت 3v3 خواهد بود. این بخشی از تلاش دائمی Psyonix برای نگه داشتن طرفداران در بازی است.

به بازی Rocket League خودروهای هیجان انگیز دیگری اضافه می شود که می توانید آنها را خریداری کنید.

استودیو Psyonix  اخیرا از وجود جیپ فیلم Jurassic World در بازی خبر داد این در حالی است که پیش ترخودروهایی مانند Batmobile و DeLorean و خودرو فیلم معروف Back to the Future یعنی ماشین زمان (Time Mashine ) در بازی وجود داشتند. سازندگان این مژده را به شما می دهند که در آینده منتظر خودروهای هیجان انگیز دیگری نیز باشید.

همانند بازی هایی هم چون Fortnite و Dota 2 شما می توانید با پرداخت هزینه ای، امکانات تزئینی خریداری کنید بدون اینکه گیم پلی بازی تحت تاثیر قرار گیرد.

کارگردان بازی ، Scott Rudi هم چنین اظهار کرد: هدف ما از ایجاد این بازی افزایش مهارت بازی و کار گروهی بازیکنان است و نه چیز دیگر.

سیستم عامل های پخش بازی:

بازی Rocket League بر روی پلتفرم های PS4 ،PC ،xbox 1 و Nintendo Switch منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =