نسخه ویژه بازی Star Trek Online، یک نسخه رایگان Gaming Desktop برای pc و جوایز دیگر در اختیار شما قرار می دهد.

برای انجام بازی باید دستگاه PC خود را با DS9-themed به روز رسانی کنید. شما فرصتی برای پیروزی در ORIGIN Millennium Gaming Desktop خواهید داشت که شامل آثار هنری سازندگان اصلی بازی Star Trek Online نیز می باشد . پکیج بزرگ جایزه همچنین شامل یک پوستر که توسط بازیگران سریال Deep Space Nine امضا شده و یک بسته Gamma Vanguard برای نسخه اصلی بازی Star Trek online خواهد بود.

ده برنده خوش شانس نیز یک بسته Gama Vanguard و یک طرح ازسریال Deep Space Nine را از کمپانی Eaglemoss دریافت خواهند کرد. به 100 نفر دیگر از طرفداران یک بسته Gamma Vanguard Starter تعلق می گیرد که به آنها در نبرد Hur’q کمک خواهد کرد.

بازی Star Trek یک بازی آنلاین مولتی پلیر است که بازیکنان می توانند سرنوشت خود را در بازی رقم بزنند. در ابتدای بازی یک جنگجوی Klingon به شما حمله می کند و فرمانده شما را به قتل می رساند و از این به بعد شما به عنوان فرمانده در بازی به نقش خود ادامه می دهید و با جنگجو Klingon به مبارزه می پردازید.

بازیکنان کشتی فضایی خود را در میان کهکشان ها و ستاره ها به حرکت در می آورند. در ادامه بازی بازیکنان به عنوان فرمانده قادر به بازسازی Romulan legacy خواهند بود. این بازی دارای بیش از ۱۳۰ ماموریت داستانی است و از ویژگی‌ های آن می‌توان به حضور شخصیت‌ های کلاسیک فیلم‌ های Star Trek نظیر Jeri Ryan ،Michael Dorn و Tim Russ اشاره کرد.

در بازی Star Trek Online، بازیکنان فرصت دارند تا از مکان های مشهور بازی Star Trek بازدید نمایند تا ستاره های ناشناخته را کشف و نحوه ی ارتباط با موجودات بیگانه را پیدا کنند.

بازی Star Trek Online بر روی پلتفرم های PS4 ،xbox 1 و pc موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 3 =