سری بازی های Dirt را می ‌توان یکی از بهترین مجموعه هایی دانست که از گذشته تا به امروز، هواداران بازی ‌های رالی و آفرود را به خود جذب کرده است. در هفته گذشته کمپانی Codemasters در نهایت از عنوان مورد انتظار DiRT Rally 2.0 رونمایی کرد.

بازی ویدیویی DiRT Rally که حدود سه سال از انتشار آن می گذرد را می توان یکی از موفق ترین بازی های مجموعه Dirt دانست که در زمان عرضه نه تنها امتیازات و نمرات بالایی را به خود اختصاص داد، بلکه با استقبال بی مانندی از سوی هواداران روبه رو شد. در این بازی موارد بسیار هیجان انگیزی وجود دارد که به برخی از آنها در زیر خواهیم پرداخت.

1: مکان های جدید خیره کننده

شما در بازی DiRT Rally 2.0 یکی از چالش برانگیز ترین و زیباترین مسابقات رالی را تجربه خواهید کرد.

بازیکنان در این عنوان ویدیویی مورد انتظار، در شش مکان مختلف در سراسر جهان از جمله کشورهای نیوزیلند (در جاده های پر پیچ و خم)، آرژانتین (جاده های باریک و سنگی)، اسپانیا، لهستان (جاده های شنی)، استرالیا و ایالات متحده آمریکا با هوش مصنوعی، دوستان و سایر بازیکنان به رقابت می پردازند. در این مسیر ها باید سخت تمرین کنید که از جاده منحرف نشوید.

2: پیست های جذاب و هیجان انگیز

در این نسخه هشت پیست رسمی رالی WorldRX وجود خواهد داشت که این پیست ها دقیقا مشابه واقعیت طراحی و ساخته شده اند. به طور حتم پس از انتشار بازی با پیست های بیشتر و متنوع تری رو به رو خواهید شد.

بازیکنان همچنین قادر خواهند بود برای اولین بار در بازی از Audi S1 RX و Volkswagen Polo R استفاده نمایند. این اتومبیل ها کمتر از دو ثانیه از شتاب 0 به 100 می رسند. برخی از ماشین های این سری از بازی، از قدرت اسب بخار قوی بهره می برند.

حضور چهره ی محبوب و شناخته شده ی Jon Armstrong در جریان ساخت مسابقات به چشم می خورد. او هر روز در استودیوی توسعه بازی با تیم سازنده بوده است و به آن ها کمک کرده است تا بهترین جزئیات را در بازی پیاده نمایند. در تصویر شماره 1 نمایی از بازی را مشاهده می نمایید.

بازی DiRT Rally 2.0
تصویر شماره1: نمایی از بازی

حضور Jon Champion و کمک وی به نوبه خود در روند ساخت بازی باعث هیجان بیشتر در آن شده است.

در این سری از بازی ها اتومبیل هایی با نام های تجاری جدید و همچنین ماشین های کلاسیک قدیمی به بازی افزوده شده اند. در بازی DiRT Rally 2.0 یک کلاس جدید تحت عنوان GT نیز اضافه گشته است.

کارگردان نسخه اول و دوم بازی DiRT Rally متفاوت است. به طور دقیق تر Paul Coleman، کارگردان نسخه اول بازی، از استودیوی Codemasters جدا شد و هم اکنون شخص دیگری مسئولیت کارگردانی عنوان ویدیویی مورد انتظار DiRT Rally 2.0 را برعهده دارد.

تاریخ انتشار بازی DiRT Rally 2.0

همانطور که به نظر می رسد بازی DiRT Rally 2.0 در ماه فوریه روانه بازار می شود. این بازی با موسیقی، پیست و اتومبیل های متنوع بدون شک یک تجربه بی مانند برای طرفداران مسابقات رالی خواهد بود. بازی DiRT Rally 2.0 بر روی پلتفرم های xbox1،  pcو ps4 در اسفند ماه روانه بازار می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی DiRT Rally 2.0 با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظر خود را درباره بازی DiRT Rally 2.0 به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =