با توجه به بررسی های انجام شده نسبت به میزان پیش فروش عنوان های Battlefield 5، Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 متوجه ناموفق بودن بازی Battlefield 5 نسبت به دو بازی دیگر شدیم. این موضوع نشان می دهد طرفداران این بازی چندان شور و اشتیاقی برای تجربه آن ندارند.

در هر صورت فروش نه چندان رضایت بخشی برای این بازی به وقوع پیوست البته احتمال اینکه کمپانی EA به خوبی بازاریابی نکرده باشد وجود دارد. زیرا این کمپانی در ماه های اخیر تریلرهای کمتری نسبت به رقیبان منتشر کرده و مطمئنا این موضوع تاثیر بسیاری در میزان فروش داشته. تمامی این گزارشات توسط منتقدین در توییتر اعلام شده است.

با توجه به گزارشات Cowen Group، دو بازی Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption II در مرحله پیش فروش موفق بوده و اگر کمپانی EA به همین روند خود ادامه دهد آینده موفقی در انتظارش نخواهد بود. زیرا هنگامی که بازیکنان در مرحله انتخاب بازی های بسیار قوی در یک زمان هستند درخشیدن یک بازی بیشتر به چشم می خورد و دیگر بازی ها را به زیر می کشد. در هر صورت عملکرد تجاری بازی Battlefield 5 تحت تاثیر دو بازی قدر Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2 قرار گرفته و نتوانسته با توجه به ساختِ خوب، خودی نشان دهد.

البته منتقدین دیگر معتقدند امروزه فروش بازی ها در روزهای ابتدایی از اهمیت کمتری برخوردار است و در موفقیت تجاری یک بازی تاثیر خاصی نمی گذارد. از همین رو آنها همواره معتقدند بازی Battlefield 5 می تواند به موفقیت دست یابد.

بازی هایی که امروزه منتشر می شوند به مرور زمان تا مدت ها برای کاربران خدمات ویژه و امکانات مختلف را در نظر می گیرد. این موضوع به تنهایی یکی از عوامل بزرگ موفقیت در پیروزی یک عنوان در مقابل رقیبان به حساب می آید. تمامی این سرویس ها شامل پرداخت های درون برنامه ای و دیگر امکانات می باشد. مطمئنا این موارد به فروش بازی کمک بسیاری می کند.

به تازگی تریلر جدیدی در کنفرانس GamesCom از این بازی به نمایش در آمد. امیدواریم همین ویدئو در فروش بازی تاثیر مثبتی بگذارد.

تاریخ انتشار بازی Battlefield 5

بازی Battlefield 5 در تاریخ 27 مهر 97 بر روی پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield 5 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield V برای PS4

خرید بازی Battlefield Hardline برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =