یک هفته دیگر فرا رسیده و نسخه جدیدی از چالش های بازی Fortnite برای پلتفرم های ps4 ،pc ،Nintendo swich ،xbox1 و ios عرضه شده است. اگر شما موفق به انجام تمام چالش ها در هفته چهارم بازی Fortnite شده اید اکنون می توانید چالش های جدید را با پیروزی به سرانجام برسانید. چالش هفته پنج بازی Fortnite معادل چالش Blockbuster از فصل 4 می باشد. اگر شما چالش این هفته را با موفقیت به پایان برسانید به شما محل Battle Pass Tier را نشان می دهد.

اگر چالش های هفته چهارم بازی Fortnite را به اتمام رسانده اید شما در این هفته می توانید با شخصیت های جدیدی از جمله دایناسور مواجه شوید. سرنخ های بازی را قادرید از رد پاهای دایناسورها پیدا نمایید.

Cacti بزرگ است و شما به منطقه جدید بیابان در فصل ۵ بازی هدایت می کند. Battle Star می تواند در بالای یک ساختمان محصور شده (توسط Cacti)، در نزدیکی حاشیه شمال غربی کویر یافت شود.

در چالش های این هفته از بازی شما می توانید Battle Star جمع آوری کنید و سطح نبرد خود را ارتقا دهید.

در تصویر شماره 1 می توانید محل های Battle Star ها را مشاهده نمایید.

بازی Fortnite
عکس شماره 1: محل Battle Star ها

شما باید چالش های چهار هفته اول بازی را انجام داده باشید تا بتوانید در این هفته Battle Star ها را پیدا کنید (در واقع این ستاره ها زمانی در دسترس قرار می‌ گیرد که تمامی چالش ‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید).

این نکته را نظر بگیرد که اگر شما قوانین را رعایت نکنید به سادگی نمی توانید به محل Battle Star ها برسید.

چالش هفته پنجم بازی Fortnite همانند بعضی از هفته‌ های گذشته سرنخ و نکته ندارد که از روی آن ‌ها جای نقشه را حدس بزنید. ولی محل نقشه گنج در منطقه Snobby Shores می باشد.

یکی از مهم ترین دلایل مهیج بودن Fortnite وجود انواع چالش ها و رویدادهای متفاوت در آن می باشد. با توسعه بازی Fortnite در آینده ای نه چندان دور شاهد محبوبیت بی همتای آن در میان دیگر بازی ها خواهیم بود.

موفقیت چشم گیر بازی Fortnite بیشتر به خاطر سبک Battle Royale آن می باشد. این بازی در سال گذشته منتشر شد و ظرف مدت کوتاهی علاقمندان بسیاری را به خود جلب نمود.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 9 =