کمپانی Bethesda قصد دارد همه چیز را در مسیر بزرگی تغییر دهد. بازی Fallout 76 در کنار بخش چند نفره و RPG کاملا متفاوت تر از همیشه ظاهر می گردد. به همین دلیل بازیکنان بسیاری از ویژگی های جدید و پیامدهای آن صحبت هایی به عمل می آورند.

کمپانی  Bethesdaدر خصوص بازی Fallout 76 طی کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 نشان داد که بازیکنان اجازه دسترسی به انبارهای سلاح های هسته ای پنهان در ویرجینیا غربی (برای تخریب مناطق مختلف نقشه) را دارند. این در حالی است که در کنفرانس QuakeCon 2018 صحبت هایی از مکانیک جدید بازی Fallout 76 به میان آمد. این موضوع شامل سیستم های سطح بندی و ارتقا جدید است.

Todd Howard کارگردان و Jeff Gardner رهبر پروژه صحبت هایی در مورد اینکه چگونه مواد رادیواکتیو کار می کند یا چگونه طراحی می شود زده شد.

برای دسترسی به سلاح های هسته ای، باید مجموعه ای از کد های دشمنان خاص جهان را پیدا کنید. این کد ها یک ترتیب را تشکیل می دهند که به شما اجازه عبور از یکی از تاسیسات پنهان سازی هسته ای را می دهد.

هنگامی که شما برای شروع آماده هستید، می توانید نقطه خاصی را بر روی نقشه انتخاب کنید تا بمب ها را ارسال کنید. بعد از این اتفاق متوجه جنجالی بودن آن می شوید زیرا تاثیرات ناشی از آلودگی هسته ای به بازیکنان دسترسی به وسایل جدید، مواد نادر، مکان های جدید و دشمنان قدرتمند بیشتری برای مبارزه با دشمنان داده می شود. مواد و منابع موجود در مکان های پرتو زا برای پیشرفت مداوم شخصیت های سطح بالا ضروری است.

در طی QuakeCon توسعه دهندگان بازی Fallout 76 اظهار داشتند که مدت زمان زیادی را صرف اجرای اقدامات ضد تهدید کننده کرده اند. این موارد شامل مسدود کردن بازیکنان و آزار و اذیت دیگران به صورت آنلاین است.

دستیابی به سلاح های هسته ای به اندازه کافی دقیق است که حوادثی پیش رو تنها یکبار در یک زمان رخ می دهد. علاوه بر این، سازه ها و شهرک هایی که بازیکنان می سازند از طریق ابزار C.A.M.P ذخیره می شود. این اتفاق از ساختمان های Fallout 4 می آید. با استفاده از سیستم جدید، شما مجاز به ایجاد خلاقیت خود در هر زمان هستید و آنها را به مکان دیگری می توانید منتقل کنید.

شما همچنین می توانید شهرک های خود را به شکل یک نقشه ذخیره کنید و در هنگام بازسازی می توانید دوباره آنها را بکشید. این امر به ویژه در مورد حمله دشمن به پایگاه خود و یا زمانی که بمب سقوط خواهد کرد مفید واقع می شود.

تاریخ انتشار بازی Fallout 76

بازی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fallout 76 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =