کمپانی IO Interactive نخستین ماموریت منحصر به فرد خود را برای بازی Hitman 2 اعلام کرده و کاراکتر بازی این بار Sean Bean خواهد بود. Bean نقش Mark Faba را به عنوان یک قاتل و سارق بازی می کند. Faba شهرت خود را از این طریق به دست آورد که وانمود به مردن کرد (در صورتی که اینگونه نبود). او همچنین نام مستعار The Undying را نیز از آن خود کرد.

بازی Agent 47 تا حدی اطلاعات در مورد این کاراکتر به بازیکنان ارائه داده است. The Undying به عنوان اولین Elusive Target در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان)، یک هفته پس از انتشار Hitman 2 منتشر خواهد شد.

ماموریت ها در Miami اتفاق می افتد، جایی که Faba در حال تلاش برای تکمیل قرارداد خود در رویداد جهانی نوآوری در میامی است. شما باید ده روز آن را تکمیل کنید. همانطور که با اولین هیتمن، Elusive Targets مأموریت های موقت و آزادی هستند که فقط یک فرصت برای تکمیل آن دارید.

یک تریلر زنده تلویزیونی ستاره سینما Bean به عنوان نقش Faba، با یک روانشناس در مورد زندگی افراد قاتل و توصیه ها و روش های مختلف مرگ و میر به صحبت پرداختند. Sean Bean باید به عنوان یک فرد حرفه ای در نقش مرده به خوبی ایفای نقش کند. این موضوع شبیه به آخرین بازی Hitman است که بازیگر Gary Busey را به عنوان Elusive Target تنظیم می کند.

بازی Hitman 2 یک حالت جدید به نام Sniper Assassin را اضافه می نماید که به شما اجازه می دهد اهدافتان را به صورت انفرادی یا به همراه دوست خود پیش بگیرید.

شما می توانید از طریق پیش سفارش فورا به این قسمت دسترسی داشته باشید. البته نسخه طلایی یا نقره ای برای پاداش های بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین نسخه طلایی شامل چهار روز دسترسی سریع به بازی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Hitman 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Hitman 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Hitman Definitive Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =