به روز رسانی بازی No Man’s Sky توسط کمپانی Hello Games موجب می شود تا کاربران پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 با  حس و حالی متفاوت رو به رو شوند. کاوش در جهان و کشف سیارات جدید و گونه های بیگانه هنوز هسته اصلی بازی No Man’s Sky می باشد. عناصر در بروزرسانی بازی افزایش یافته و تجهیزات و کشتی های فضایی ارتقاء قابل توجهی داشتند. همه این ها برای شما گران تمام می شوند در حالی که سرگرم کننده نیز می باشند.

بازی No Man’s Sky در 10 آگوست 2016 به بازار عرضه شده است. بازی No Man’s Sky درباره اکتشاف و بقا در کهکشان می باشد و بازیکنان همیشه در معرض آسیب قرار دارند و برای زنده ماندن باید تلاش بیشتری کنند.

به سادگی، شلیک به سیاره، استخراج معادن سنگ، ثبت حیات وحش جدید و فروش ضایعاتی که نیازی به آن ندارید، در طول زمان به یک بخش زیبا از اعتبارات تبدیل خواهد شد. اگر می خواهید دستانتان را بر روی بهترین فناوری بازی Sky Man’s Sky ببرید، باید به طور مستمر برای کسب پول تلاش کنید. Jake ده ها ساعت وقت برای به روز رسانی جدید بازی No Man’s Sky گذاشته است و این باعث شد که او یک لیست مفید از بهترین راه های کسب اعتبار را در اسرع وقت به ارمغان بیاورد.

مطمئنا پول همه چیز نیست. کمپانی Hello Games تغییرات بزرگی در بازی No Man’s Sky می دهد و این بازی را برای لذت بردن بیشتر کاربران بهبود می بخشد. در حال حاضر  بازی No Man’s Sky دارای پشتیبانی چند نفره است و بازیکنان از طریق این  ویژگی می ‌توانند تیم کوچکی از دوستان خود تشکیل دهند و با یکدیگر دنیای وسیع این بازی را کاوش نمایند. ماموریت ها، شما را به ناشناخته ها می برد و تغییرات جدیدی را برای عکاسی، تغذیه، حمله به حمل و نقل، باستان شناسی و تفریحات شکار اضافه می کند. در جهان بازی تصاویری پیشرفته افزوده شده و پالت های رنگی جدیدی را به بازی اضافه می کند. پرواز از طریق فضا هرگز به نظر خیلی زیبا نیست.

با تشکر از همراهی شما عزیزان. امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد. به روز رسانی جدید بازی No Man’s Sky در تمام پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. اگر این بازی را بر روی این پلتفرم ها انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی No Man’s Sky برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی No Mans Sky برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =