کمپانی EA در مورد موضوع همیشه محبوب Cross-play اظهار نظر کرده و به نظر می رسد که این شرکت مشتاق است تا بیشتر در این فضا کار کند. اخیرا در طی تماسی تلفنی از Andrew Wilson مدیر عامل کمپانی EA مستقیما خواسته شد که بازی Battlefield V و سایر بازی های EA قابلیت Cross-play را داشته باشند. این کمپانی بیان کرد اضافه شدن قابلیت Cross-play بخش مهمی از مشخصات توسعه آینده ما می باشد.

Cross-play برای بعضی از بازی های xbox1 و Nintendo Switch مانند Rocket League و Minecraft وجود دارد. سونی ps4 خود را با هر کنسول رقابتی مرتبط کرده است. Wilson (ویلیسون) اظهار داشت: انتظار می رود که در عرض 3 یا 5 سال، بخش بزرگی از بازی ها در cloud وجود داشته باشد به این ترتیب از لحاظ فنی می تواند بر روی هر وسیله ای بازی کرد گر چه سیاست بین صاحبان پلتفرم ممکن است مسائل را پیچیده تر کند.

ویلیسون گفت: ما یک چشم انداز در افق زمانی 3 تا 5 ساله داریم که در آن بخش بزرگی از تجارب بازی در cloud وجود خواهد داشت و به هر وسیله ای که متعلق به شما است، تحت فشار قرار گیرد. تجربه بازی شما توسط GPU و local CPU  اندازه گیری نمی شود، اما با اندازه صفحه نمایش و زمان بازی شما اندازه خواهد شد.

Wilson (ویلسون) اذعان کرد که EA به دنبال برخی مزایا برای پشتیبانی Cross-play است.

وی گفت: ما در حال بررسی کلید franchise هستیم، چرا که ما باید روش Cross-play را به همان شیوه ای که Fortnite دارد ارائه کنیم. با اضافه شدن این قابلیت به بازی های کمپانی EA خانواده ها فرصت این را دارند که در خانه و در کنار یکدیگر به انجام بازی بپردازند و نهایت لذت را تجربه کنند.

با اضافه شدن قابلیت Cross-play بازیکنان قادر خواهند بود با خرید یک بازی آن را در pc ،ps4 و xbox1 و موبایل خود هم تجربه کنند و به راحتی در هر مکانی به ادمه بازی خود بپردازند.

کمپانی EA ممکن است بازی شبیه Fortnite با Battle Royale را به صورت رایگان عرضه کند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی ایده کمپانی EA برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 12 =