کمپانی EA از بازیکنان به دلیل سانسور کردن Colin Kaepernick در یک آهنگ عذر خواهی کرد. توضیحات بازی Madden 19 در ادامه مقاله رویت می شود.

اخیرا کشف شد در حال حاضر Madden NFL 19 برای مشترکین EA و Origin Access در دسترس می باشد. قبل از انتشار عمومی، نام Colin Kaepernick در آهنگ “YG “Big Bank که در موسیقی متن بازی بود حذف شد. با این حال نام او در شعر توسط Big Sean خوانده شد. این تغییر توجه بازیکنان را شدیدا به خود جلب نمود.

کمپانی EA در حال حاضر توضیح داد که این یک اشتباه تاسف انگیز است. به گفته EA برخی از توسعه دهندگان معتقدند که حق داشتند نام Kaepernick را اعلام نکنند. از همین رو نام آن از آهنگ حذف گردید.

EA Sports گفت:

ما فریب خورده ایم و هرگز نباید ویرایش انجام می گرفت.

در تاریخ 15 مرداد با نام Kaepernick یک به روز رسانی جدید اضافه خواهد شد.

سازندگان گفتند کار ما بی احترامی نبوده و از Colin، YG، Big Sean، NFL و همه طرفداران و بازیکنان برای این اشتباه عذرخواهی می کنیم.

EA Sports می گوید ما نام Colin Kaepernick را در بازی Madden 19 وارد نمی کنیم بلکه در به روز رسانی آن را با تغییراتی اضافه می نماییم.

Kaepernick ساخته بین المللی سال 2016 خود را زمانی که به عنوان QB برای سان فرانسیسکو 49ers در سرود ملی نواخت. او در همان زمان به رسانه های NFL گفت که او در اعتراض به برابری سیاه پوستان در آمریکا این کار را انجام داد.

بازی Madden 19 در تاریخ 19 مرداد 97 راه اندازی می شود. ولی مشترکین EA/Origin Access در حال حاضر می توانند بازی 10 ساعته را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Madden 19 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Madden 19 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =