31 مرداد ماه آغاز هفته کوسه است و تمام برنامه های تلویزیونی و بازی ها حول محور کوسه ها جریان دارند. احتمالا به مناسبت این جشن بازی Fortnite آیتم کوسه را به بازی افزوده است.

این آیتم شامل یک لباس به شکل کوسه به اسم Chomp Sr می باشد که برای تهیه این لباس باید مبلغ (2,000V-Bucks) را پرداخت نمایید. تجهیزات شما در بازی یک ابزار دست به اسم Chomp Jr که برای کشتن کوسه تعبیه شده و Pickaxe که برای آن باید (1500V-Bucks) را بپردازید.

همچنین یک Emote جدید به نام  On The Hook که شما را در لباس یک ماهی یا کوسه نشان می دهد (که یک لبخند بر صورت دارد) و برای آن باید مبلغ (500VBucks) را بپردازید. همه این موارد ابزار های تزئینی در بازی هستند که زیبایی و جذابیت بازی را دو چندان می کند.

باور کنید یا نه امسال 30 امین سالگرد هفته کوسه در کانال Discovery جشن گرفته می شود. Shaquille O’Neal بسکتبالیست معروف آمریکایی برای غلبه بر ترس خود از کوسه ها قصد دارد در کنار شخصیت هایی همچون Rob Riggle و Ronda Rousey با کوسه ها به شنا بپردازد.

بازی Fortnite اولین سالگرد خود را با ارائه مأموریت های ویژه در بازی ارائه می دهد که این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از آنها XP اضافی در بازی کسب نمایید و از طریق آنها بتوانید مراحل بازی را بهتر و موفقیت آمیز سپری نمایید.

فصل پنجم بازی Fortnite تاریخ ۲۱ تیر ۹۷ راه اندازی شد و محتوای جدید و زیادی را به همراه داشت. (البته تغییرات زیادی را نیز شامل می شد).

تمامی بحث ها حول محور All Terrain Kart ،the Lazy Links ،Paradise Palms و Battle Pass جدید skin های جدید و بسیاری دیگر می باشد.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی Fortnite برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo switch و ios وجود دارد. پس اگر بازی Fortnite را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از این بازی برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هشت =