بازی The Banner Saga 3 به تازگی وارد بازار شد. این بازی تاکتیکی در 3 نسخه از سال 2014 متولد و کار خود را آغاز نمود. مبارزات این بازی به همراه تاکتیک های بازیکنان اداره می شود. همچنین این بازی از فرهنگ و تمدن Viking الهام گرفته است. به علاوه بازی The Banner Saga 3 از تاریخ 4 مرداد 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،nintendo switch و xbox1 قابل اجرا می باشد.

pc     ps4        xbox1           nintendo switch            بازی The Banner Saga 3

 

 


سازندگان بازی The Banner Saga 3

بازی جذاب و هیجان انگیز  The Banner Saga 3 توسط استودیو Stoic Studio و شرکت Versus Evil ساخته شده است.

گیم پلی بازی The Banner Saga 3

بازی The Banner Saga 3 در ابتدا شما را به وسط داستان پرتاب می کند. این نسخه سومین قسمت داستان بازی The Banner Saga را روایت می کند. البته این بدان معناست که ورود به نسخه سوم چندان خوشایند به حساب نمی آید. به علاوه خلاقیت های سینمایی بسیاری در این بازی مشاهده می شود.

شخصیت های بارزی در نسخه یک و دو وجود دارد که تعداد کمی از آنها وارد نسخه سه نیز شده اند. 20 ساعت ابتدایی بازی به توضیح شخصیت ها، آموزش فرهنگی و نژادی آنها می پردازد تا بازیکن را درگیر مسائل عمیق داستانی بازی نماید. اما اگر شما جزو کسانی هستید که 2 نسخه پیشین را بازی کرده اید مطمئنا ساعت های اول بازی برایتان مصیبت وار خواهد بود. در عکس شماره 1 صحنه هایی از بازی را مشاهده می کنید.

بازی The Banner Saga 3
عکس شماره 1: صحنه ای از بازی The Banner Saga 3

مبارزات در این بازی به این صورت است که اگر سلامت مبارز کم باشد قدرت او نیز کاهش می یابد. این موضوع باعث ضعف او در مبارزات می باشد. به همین دلیل گزینه های متفاوتی در بازی برای بازیکنان قرار می گیرد تا از آنها برای جلوگیری آسیب ها بهره ببرند. از جمله این امکانات زره های مختلف است.

نیروی اراده بازیکن یکی از پر قدرت ترین بخش های شخصیتی او به حساب می آید. زیرا اراده تنها قدرتی است که به بازیکن حس پیش روی در بازی را می دهد. اگر بازیکن در زمان مشخصی به دشمنان آسیب برساند مطمئنا جوایز و پاداش بهتری را کسب می نماید.

بازی در مراحل مختلف به بازیکن این امکان را می دهد که به مبارزه ادامه دهد یا از آن کناره گیری نماید. فرصت کناره گیری به بازیکن اجازه تعویض شخصیت ها و تغییر تاکتیک ها را می دهد.

شما ممکن است در ابتدا مبارزات را آسان بگیرید ولی دشمنان بسیار قدرتمند بر سر راهتان می آیند و تنها کاری که باید انجام دهید روش های صحیح مبارزه با آنها می باشد. این نکته را بدانید که فرصت های بسیار اندکی برای مبارزات شیرین تر در اختیار شما قرار می گیرد و باید از آنها نهایت استفاده را ببرید.

سیستم جایگزینی شخصیت ها در بین مبارزات مطمئنا جذاب است. زیرا نه تنها می توانید کاراکترهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید بلکه از گزینه هایی که بازی در اختیار شما قرار می دهد هم استفاده خواهید کرد. اما این امکانات زمانی در دست شما قرار می گیرد که تمامی رکوردها را به نقطه پایان رسانده اید و تجهیزات خود را ارتقا بخشیده اید. تمامی شرایط ذکر شده برای این است که شما انگیزه خود را بعد از کسب آیتم ها از دست ندهید.

هنگامی که میدان جنگ با دشمنانِ تکه تکه شده پر می شود آن مکان خطرناک تر از پیش می شود. این موضوع دقت بیشتر بازیکنان در آنجا را می طلبد.

عوامل محیطی مانند آتش سوزی و انفجار قطعات یخ بر عوامل تاکتیکی بازیکنان تاثیر می گذارد. همچنین تعداد دشمنان و نوع آنها نیز در مبارزات اثرات منفی می گذارند و بازی را برای بازیکنان دشوارتر می نمایند.

شما در ابن بازی فرصت های بسیاری برای ارتقا منابع خود می یابید. همچنین چیدمان و نوع گروه ها به استراتژی مبارزات تاثیر می گذارد.

داستان بازی The Banner Saga 3

این بازی در نوع خود بسیار باشکوه است. داستان این بازی از Nordic الهام گرفته و گزینه های بسیاری برای جذابیت هرچه بیشتر به آن افزوده گشته. این بازی در ابتدا و انتها قدرت و حالت خود را حفظ کرده است. داستان بازی نوعی تاریکی را در خود حفظ می کند که جهان را از بین می برد. دو گروه در این بازی وجود دارد که در این نسخه متوجه آنها خواهیم شد.

یکی از این گروه ها از قبیله بزرگ و دو رگه در شهر Arbberang هستند. گروه دیگری کوچکترند و به سمت تاریکی حرکت می کنند و آنها امیدوارند تا اثرات را معکوس نمایند. در عکس شماره 2 صحنه های داستانی بازی مشاهده می شود.

بازی The Banner Saga 3
عکس شماره 2: صحنه هایی از روایت داستان در بازی The Banner Saga 3

جنگ در بین قبیله ها وضع را بدتر می کند. قبیله های مختلف برای دست یابی به قدرت با یکدیگر به جنگ می پردازند. هنگامی که همه چیز از بین می رود محدودیت زمانی رخ می دهد. شمارش معکوس به صفر می رسد. کاراکترهای اصلی اقدامات خطرناکی را انجام می دهند. همچنین بسته به انتخاب آنها موارد بازی تغییر خواهد کرد.

موسیقی و گرافیک بازی The Banner Saga 3

گرافیک بازی تا حد مطلوبی شیرین و لذت بخش می باشد. این بازی جزئیات را در بر می گیرد و تا حدی به صورت کارتونی و غیر طبیعی طراحی شده است.

موسیقی متن از ارکستر Austin Wintory می باشد و باعث دلنشینی هرچه بیشتر بازی شده است.

حرف آخر درباره بازی The Banner Saga 3

اگر شما جز کسانی هستید که نسخه های یک و دو بازی The Banner Saga را تجربه کرده اید مطمئنا نسخه سوم آن نیز به اندازه آنها سرگرم کننده و جذاب خواهد بود. البته به شرط آنکه ساعت های ابتدایی آن را در نظر نگیرید. بازی The Banner Saga 3 با مبارزات سرگرم کننده و جذاب بی شک تمامی بازیکنان را به خوبی به خود جلب می کند.

بازی The Banner Saga 3 هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،nintendo switch و xbox1 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • مبارزات و همکاری
  • پیامدهای معنادار از انتخاب های انجام شده
  • سیستم مبارزات و چالش ها
  • سبک بصری زیبا
  • موسیقی متن لذت بخش
نکات منفی
  • کاشی های مبهم در صفحه مبارزات
  • زمان توضیح برای بازیکنان نسخه های پیشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =