بازی Unavowed به صورت کلاسیک و ماجراجویانه ساخته و داستان بازی کاملا مرموز و شیطانی طراحی شده است. معماهای بازی در شهر نیویورک برای مردم روایت می گردد. با این حال بازیکن شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب می سازد. ممکن است این موضوع به نظر بی اهمیت برسد ولی در ادامه بازی متوجه اهمیت انتخاب های اولیه خواهید شد. این بازی هم اکنون به صورت انحصاری بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد. در ادامه مقاله با این بازی هیجان انگیز و جذاب بیشتر آشنا خواهید شد.

pc           بازی Unavowed


سازندگان بازی Unavowed

کمپانی آمریکایی Wadjet Eye Games از سال 2006 کار خود را آغاز نموده و هم اکنون در ساخت و انتشار بازی Unavowed تلاش فراوانی به عمل آورده است.

گیم پلی بازی Unavowed

بازی Unavowed در واقع یک ماجراجویی جذاب و شگفت انگیز است که شما را عمیقا تحت تاثیر قرار می دهد. این بازی یک تنظیم خوب برای هر رمز و راز است. البته در کنار آن شخصیت های کاریزماتیک و جذاب نیز وجود خواهند داشت. شما در اینجا با تعداد زیادی از افراد بیگانه در سراسر نیویورک رو به رو می شوید. همچنین شما می توانید در قالب سه شخصیت، متصدی بار، پلیس و بازیگر با دیگران به تعامل بپردازید.

با ایجاد روابط در کنار اعضا گروه آنها به شخصیت های خوب تبدیل می شوند. شخصیت آنها با ترس، رنجاندن و آرزو تکامل می یابد. البته بازی مدت ها به شما اطلاعاتی در مورد شخصیت ها می دهد تا بصورت کامل با آنها بتوانید ارتباط برقرار سازید. شما در بازی Unavowed به یک مکالمه طولانی و لذت بخش دست خواهید یافت. تحقیقاتی که انجام می دهید شما را به Brooklyn ،Staten Island ،Chinatown ،Wall Street و Bronx می رساند.

شما برای رهایی از دست ارواح و اهریمن، باید به حل پازل ها بپردازید و کشف لایه های رمز آلود شما را یاری می رساند. ماموریت هایی که شما انجام می دهید متنوع و غیر قابل پیش بینی هستند. شاید قرار باشد از یک صفحه کلید اداری رمز گشایی کنید. برخی از پازل ها رضایت بخش و برخی دیگر برای جذابیت بیشتر داستان قرار می گیرند.

گزینه هایی به صورت شاخه ای در بین ماموریت ها ظاهر می شود و نمی گذارد به این زودی ها بخش به اتمام برسد. شما تنها در ماموریت های خاصی از دو نیروی کمکی بهره می گیرید و در غیر این صورت به تنهایی باید از پس مسائل بر آیید. در عکس شماره 1 صحنه هایی از بازی مشاهده می شود.

بازی Unavowed
عکس شماره 1: صحنه ای از بازی Unavowed

تعدادی از امکانات بازی به صورت چشمگیری لذت بخش می باشند و بازیکن را در شرایطی مانند مکالمه بین اعضای گروه قرار می دهد. البته همراهان شما در بازی با توانایی های مختلف در عبور از معماها یاریتان خواهند کرد. به طور مثال برخی از آنها قابلیت احضار ارواح را دارند.

بازی Unavowed شباهت های زیادی به عنوان های Thimbleweed Park و Unforseen Incidents  دارد. ولی این را بدانید که توانسته در بین تمامی رقیبان بهتر ظاهر گردد.

داستان بازی Unavowed

بسیاری از داستان های شیطانی هنگامی که به انتها می رسند موجودیت از بین می رود ولی در این بازی تازه داستان شروع می شود. در ابتدا بازی بر روی پشت بام آغاز می شود. دو نفر یک شخص را دستگیر کرده اند. در این بین شما می توانید کاراکتر خود را انتخاب نمایید.

داستان بازی کاملا برای دوستداران بازی های داستان محور جذاب تلقی می شود. Unavowed نام یک گروه شیطانی است و کاراکتر بازی پس از مدتی به این گروه می پیوندد. هدف آنها مبارزه با شیطان و نابودی آن است. شما در طول بازی با ماموریت های مختلفی رو به رو می شوید و به مناطق متفاوتی سفر می کنید. مشکلاتی که در سر مسیر برایتان پیش می آید عادی نیست از همین رو همراهانی به شما ملحق می شوند.

افرادی به شما اطلاع می دهند که به مدت یک سال در سراسر نیویورک به کشتار مشغول بوده اید و یک قاتل به حساب می آیید.

گرافیک و موسیقی بازی Unavowed

گرافیک بازی Unavowed از لحاظ هنری بسیار چشم نواز است. زیرا می تواند حس ترس و رمز آلود بودن را به نحو احسن به بازیکن منتقل سازد. نور پردازی نیز درون بازی با کیفیت نسبتا خوبی طراحی شده و تمامی حس های ذهنی سازندگان به بازیکن القا می شود.

صداگذاری در این بازی کاملا مناسب قرار گیری شده و تمامی صدای شخصیت ها مطابق ظاهرشان طراحی گشته است.

در نهایت بازی Unavowed

یکی از بزرگترین قدرت های بازی Unavowed این است که تمرکز قابل توجهی به مکالمات می کند و حالت و حس آن را تا انتها حذف می نماید. هر فداکاری ای که در بازی انجام می دهید اعضای تیم خود را در یک سفر پر شور هدایت می کنید و این موضوع یکی از بهترین ویژگی های یک ماجراجویی به حساب می آید. مکان های زیبای بازی شما را به یافتن راه های فریبنده در زیر زمین هدایت می نماید. به طور کلی این بازی برای مشتاقان داستان های جذاب بسیار جذاب و لذت بخش به حساب می آید.

بازی Unavowed هم اکنون به صورت انحصاری بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Unavowed برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


نکات مثبت
  • داستان جذاب از ابتدا تا انتها
  • گیم پلی عمیق و پرطرفدار
  • کاراکترهای 3 بعدی
  • یک رمز و راز فرا طبیعی
  • آثار هنری زیبا و مکان های جذاب
نکات منفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =