بازی Anthem در نمایشگاه E3 2016 به عنوان نوعی بازی اکشن و آنلاینِ گروهی معرفی شد. آنتم، دارای دنیایی وسیع،  پر از فناوری های شگفت انگیز و گنجینه های فراموش شده است. این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در حال توسعه می باشد. در طول این مقاله در می یابیم این بازی توجه بازیکنان را می تواند جلب کند یا خیر؟

ps4    pc    xbox1  –   بازی Anthem


Electronic Arts سازنده بازی Anthem

بازی Anthem در استودیو کاناداییِ BioWare و شرکت Electronic Arts با کارگردانی Jonathan Warner در حال ساخت است. شرکت کالیفرنیاییِ EA Games، پیش تر بازی های معروفی همچون Dragon Age ،The Sims ،Need for Speed را توسعه داده است. این شرکت بیش از هر موضوع دیگری، به دلیل ساخت عناوین RPG، مشهور است.

استودیو BioWare طی خبرهایی اشاره به اهمیت شدید داستان در بازی Anthem داشته و از شباهت داستان با Star Wars  و MCU (جهان سینمایی مارول) صحبت کرده است. سازندگان، این بازی را جزو بازی های فانتزی-علمی قرار داده اند.

این استودیو بعد از ساخت سری بازی Mass Effect با نارضایتیِ تعدادِ کثیری از بازیکنان مواجه شد و تصمیم به ساخت بازی Anthem گرفت. تا بتواند آسیب های وارده به شهرتش را از بین ببرد. البته بازی Anthem نیز نتوانسته انتظارات منتقدان و طرفداران را در حال حاضر برآورده کند.

ماجراجویی در بازی Anthem

جهانِ بازی، از حیوانات وحشی و مزدورانِ بی رحم اشباع شده است. گروه تحت اختیار شما در بازی، از بشریت حفاظت می کنند و در سیاره ای دیگر، به دنبال نجات آن هستند. این گروه Freelancers نام دارند و شما در بازی Anthem عضو این گروه خواهید بود (که قرار است اتفاق های شگفت انگیزی را مشاهده کنید). همین دنیای بسیار عجیب و متفاوت شما را به خود جذب خواهد کرد. بازی در میان جنگل ها و اقیانوس هایی زیبا و فانتزی -به دور از هرگونه واقعیت- در جریان است.

این بازی سوم شخص، برای شما مبارزات نظامی را به تصویر می کشد. گروه هایی که قصد تسخیر بشریت دارند. در تمام این ماجراجویی، به همراه گروه خود می توانید از سلاح ها و توانایی های منحصر به فرد بازیکنان، بهره مند شوید. تا در این درگیری ها برنده میدان باشید. همچنین انتخاب ماموریت های بازی به عهده خود شما می باشد.

بازی Anthem
صحنه ای از دنیای بازی

بازیکنان می توانند لباس های Javelins خود را ارتقا دهند تا از ویژگی ها و توانایی فوق العاده ی اکتسابی، استفاده کنند. این لباس های متفاوت قابلیت پرواز و حفاظت را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید این بازی را به صورت تکنفره یا گروه 4 نفره در یک جهانِ مشترک تجربه کنید. تیم ها می توانند با کشف خرابه های گمشده و کسب تجربه های گسترده، تغییراتی در زمین ایجاد کنند. لازم است بدانید همکاری و کمک به هم گروهی هایتان باعث پیروزی شما خواهد شد.

این بازی قصد دارد شما را مدت ها درگیر خود نگه دارد. بنابراین تلاش بسیار زیادی برای جذابیت هرچه بیشتر بازی Anthem به عمل خواهد آمد. این بازی قرار بود در سال 2018 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 وارد بازارِ گیم شود ولی به دلایل نامشخصی به سال 2019 موکول شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Anthem برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین این مقاله به صورت دیدگاه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 7 =