بعد مدت ها انتظار بالاخره بازی Guacamelee 2 امسال منتشر خواهد شد. در تریلر جدیدی که از Guacamelee 2 به نمایش درآمد متوجه تاریخ انتشار، سیستم عامل های پخش و اطلاعاتی از آن شدیم. بازی Guacamelee 2 با Juan Aguacate در یک ماجراجویی فوق العاده در نزاع و جدال ادامه پیدا می کند. تمامی ماجراها زمانی تغییر می کند که یک تهدید جدید ظاهر می شود و Juan یکبار دیگر ماسک luchador را به وجود می آورد. این موضوع به او مجموعه وسیعی از حملات و توانایی های قدرتمند را می دهد.

 

 

بازی Guacamelee 2 مانند نسخه پیشین دارای چهار بازیکن و بخش co-op می باشد. همچنین مجموعه گسترده ای از توانایی های رنگارنگ است که استراتژی های جدیدی برای جنبش و مبارزه را ارائه می دهد.

موسیقی و گرافیک بازی Guacamelee 2

سبک موسیقی بازی همانند گذشته از فیلم های الکترو مکزیکی برگرفته شده. به علاوه گرافیک بازی از پانل رنگ های پر جنب و جوش استفاده شده است.

این بازی قول چهره های اصلی را به بازیکنان می دهد. زیرا بازیکن ها با چهره های دوستانه آنها مانند یک خانواده شده اند. چه آنها که به عنوان دوست به حساب می آیند و چه آنها که تنفرانگیز هستند.

با همه شباهت ها چند تغییر وجود دارد. بازی Guacamelee 2 دو برابر نسبت به گذشته دشمن دارد و تمامی آنها برای Juan متفاوت هستند. همچنین کاراکتر Juan در این نسخه توانایی های بیشتری را کسب می کند. پس از تبدیل شدن به یک مرغ، به جای یافتن مهارت جدید، در جستجوی خوی انسانی خود می گردد. او توانایی های جدید خود را از Illuminati می آموزد.

طرفداران بازی Guacamelee بعد از مدتها انتظار بسیار شگفت زده شده اند و به دنبال راهی برای رسیدن بازی به PlayStation Vita نیز هستند.

نسخه Guacamelee برای اولین بار در سال 2013 بر روی پلتفرم های pc ،ps3 و vita منتشر شد. البته یکسال بعد به xbox 360 ،ps4 ،xbox1 و Wii U نیز رسید.

تمامی علاقه مندان به این بازی امیدوارند نسخه Nintendo Switch این بازی نیز به بازار عرضه شود.

تاریخ انتشار بازی Guacamelee 2

بازی Guacamelee 2 در تاریخ 30 مرداد 97 بر روی پلتفرم های ps4 و pc منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Guacamelee برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =