راهنمای بازی Assassins Creed Odyssey به شما در یافتن اسرار، مقبره و کلکسیون کمک خواهد کرد. این راهنما به شما تمام اسرار و مجموعه های پنهان در یونان باستان را نشان می دهد. این بازی پر از پیچیدگی می باشد و یک مکانیک پیچیده گیم پلی را در خود جای داده است. همچنین، در اینجا شما می توانید شرح کلیه ماموریت های اصلی و جانبی را پیدا کنید.

بازی Assassins Creed Odyssey به طور خلاصه

سری بازی های Assassin’s Creed توسط کمپانی Ubisoft ساخته شده و در یونان باستان جریان خواهد داشت. نسخه Odyssey بسیاری از ویژگی های جدید را در خود جای داده و بازیکنان در آن می توانند شخصیت مورد نظر خود را تعیین و تصمیمات مختلفی را در بازی بگیرند. این اتفاقات باعث می شود این بازی از نسخه های دیگر متمایز گردد. ما می توانیم به عنوان Alexios یا Kassandra بازی کنیم آنها هر دو نوه پادشاه لئونیداس هستند. در طول سفر ما با شخصیت های تاریخی مختلف مانند Herodotus ،Hippocrates یا Socrates دیدار خواهیم کرد. گیم پلی در حال حاضر به یک بازی RPG نزدیک تر است.

10 راهنمایی سریع شروع

بازی Assassins Creed Odyssey

  1. سعی کنید تا حد امکان غارت کنید. طلا (drachmae)، منابع، سلاح های جدید و تکه های زره را انتخاب نمایید. شما می توانید آیتم های بی فایده را به فروش برسانید و یا آنها را از بین ببرید تا موارد لازم را بدست آورید. در طول شب از سفر لذت ببرید – مواردی که در طول شب به راحتی قابل مشاهده هستند (آنها درخشش می کنند). مهارت Revelations نیز مفید است زیرا به شما اجازه می دهد تا مناطق را اسکن کنید. شما حتی زمانی که بر روی اسب هستید می توانید موارد را کسب نمایید.
  2. به ابزار ها و وسایل خود وابسته نباشید. در Odyssey سطح آیتم ها یکی از بخش های مهم به حساب می آید. به روز رسانی یک آهنگر گران می باشد بنابراین سعی کنید آنها را فقط به سلاح اصلی خود محدود کنید. در موارد دیگر باید بر روی مسابقات و اکتشافات تمرکز نمایید. به عنوان مثال، یک آیتم آبی 20 موردی می تواند شما را بسیار قوی تر از سطح بنفش یا طلا 15 موردی قرار دهد. اقلام کم یاب در بازی بسیار با ارزش به حساب می آیند.
  3. از هر فرصتی برای کشتن حیوانات وحشی استفاده کنید. شما می توانید با پوست به دست آمده از حیوانات ابزارهای مفیدی بسازید. مکانیک جالبی که در این بخش وجود دارد به شما این امکان را می دهد تا هنگامی که حیوانات بزرگتر را شکار می کنید پوست بیشتری به دست خواهید آورد و این موضوع در حالت عکس نیز تاثیر دارد. یکی دیگر از پاداش ها را زمانی دریافت خواهید کرد که شکارچیان و یا مخفی گاه آنها را نابود کنید.
  4. قله ها، اردوگاه ها و امکانات نظامی باید در طول شب نفوذ کنند. Odyssey درست مانند Origins گزینه ای برای سرعت دادن به زمان با فشار یک دکمه می دهد. دشمنان میدان دید کمتری در طول شب دارند که هنگامی که می خواهید در اطراف آنها دزدی کنید به کار می آید. همچنین برخی از آنها شب ها به خواب می روند و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید تا آنها را در خواب بکشید. سعی کنید تمام اهداف ماموریت را در حالی که قلعه ها و پایگاه های دشمن را نفوذ می کنید، تکمیل نمایید.
  5. اولین امتیاز مهارت های خود را در توانایی های فعال می گذرانید. AC: Odysseyبه شما فرصتی برای باز کردن چند توانایی قدرتمند فعال در چند ساعت اول می دهد. بررسی Bull Rush ،Sparta Kick ،Predator Shot و Second Wind. هنگامی که شما آنها را دریافت می کنید می توانید در مورد باز کردن چند مهارت غیرفعال، یعنی آسیب های Assassin یا Hunter را افزایش دهید.
  6. آیتم های خاکستری باید برداشته شود، آبی و بنفش باید توسط یک آهنگر فروخته شود. آیتم های خاکستری را حمل نکنید زیرا چندان با ارزش نخواهند بود. بهتر است آنها را در فهرست خود قرار دهید. سلاح های آبی و بنفش و تکه های زره ها بی استفاده هستند ولی در برابر آنها می توانید سکه دریافت نمایید.
  7. تمامی مقبره های قابل کشف را مشاهده نمایید. آنها مکان های منحصر به فردی هستند که می توانند امتیاز مهارت های اضافی را به شما ارائه دهند.
  8. سطح هر دشمن که می خواهید به آن حمله کنید را بررسی نمایید. اگر سطح آنها از شما بالاتر باشد این موضوع برای شما دشوارتر می شود. در اینجا بهترین راه حل این است که فرار کنید و بعد از بالا آمدن سطح به آنجا بروید. به یاد داشته باشید که در AC: Odyssey سطح دشمنان را با شما افزایش می دهد. این به معنی آن است که شما باید ابزار خود را به روز کنید تا مطابق با سطح فعلی شما باشد.
  9. تمامی نشانه ها بر روی نقشه ظاهر نمی شود. شما باید با آنها آشنا باشید، زمانی که شما یک منطقه جدید را بازدید می کنید این بار بازی همه آنها را نمایش نمی دهد. سعی کنید تمام نشانگرها را بررسی کنید. تنها پس از آن، بازی لیست فعالیت های موجود در آن مکان را نشان می دهد (به عنوان مثال کشتن یک قوماندان، پیدا کردن سدها، نابود کردن وسایل جنگی). مکان هایی که می توانند شما را غارت یا مقدار زیادی از XP ارائه دهند اولویت شما خواهند بود.
  10. هدف شما با قتل پایان نمی یابد. AC Odyssey دارای دشمنان مقاوم تر می باشد که می توانند با یک ترور یا یک گلوله از یک کمان زنده بمانند (حتی زمانی که در سر خود هدفی دارند). شما می توانید سطح دشمن را حتی قبل از حمله به آنها بررسی کنید. زمانی که نوار سلامت آنها کاملا قرمز نیست، بدان معنی است که این دشمن به مرگ می رسد. سرمایه گذاری در توانایی های (فعال و غیرفعال) که به حملات قوی تر دسترسی پیدا می کند.

بازی Assassins Creed Odyssey

کدام سطح دشواری را باید انتخاب کنم؟

بازی Assassins Creed Odyssey

بعد از کامل کردن ابتدایی (که در طی آن شما به عنوان لئونیداس بازی می کنید) می توانید سطح دشواری خود را انتخاب کنید. این بازی دارای چهار سطح است. سطح دشواری را می توان در هر نقطه از بازی تغییر داد. یکی دیگر از خبرهای خوب این است که بازی هیچ جایزه یا دستاوردی مربوط به سطح دشواری ندارد. شما می توانید جایزه Platinum را حتی در بخش آسان دریافت کنید.

علاوه بر سطح دشواری، شما همچنین باید بین Exploration و Guided Mode یکی را انتخاب کنید. در حالت  Exploration یک نشانگر را با هدف جدید نشان نمی دهد. در عوض، به شما چند راهنمایی در مورد جایی که باید هدایت کنید (به عنوان مثال یک قلعه واقع در جنوب، در نزدیکی یک روستا) داده می شود. این حالت هنوز هم اجازه می دهد تا شما از Ikaros استفاده کنید. همچنین، این بازی به شما امکان می دهد که بین حالت ها را تغییر دهید.

انتخاب های مهم

بازی Assassins Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey اولین بازی در این سری می باشد که بازیکنان می توانند انتخاب های خود را انجام دهند و پیامدهای آنها را ببینند. این بازی دارای چندین لحظات کلیدی است که بازیکنان می توانند انتخاب هایی را انجام دهند که بر جهان بازی تاثیر می گذارد.

تاثیر انتخاب های مهم در گیم پلی بازی Assassins Creed Odyssey

بعضی از انتخاب های مهم در بازی دارای عواقب طولانی مدت هستند و به عنوان مثال ممکن است شما را به پایان خاصی از بازی نزدیک تر کند یا فرصتی برای شروع مسابقات به شما ارائه دهند. از سوی دیگر، داستان اصلی در اودیسه دارای یک روند بالا به پایین است، که به دلیل تصمیمات مختلف به طور چشمگیری تغییر نکرده است.

چندین تصمیم در این بازی تاثیر گذار می باشد. اولین انتخاب مهم این است که در پایان فصل دوم، یک NPC زنده را بکشید یا از آن دور شوید. تصمیمات ممکن است تأثیر متفاوتی بر مراحل بعدی بازی داشته باشند. همه تصمیمات از ماموریت های اصلی و جانبی تاثیر قابل توجهی در کمپین های بیشتر ندارد. انتخاب در این وظایف می تواند نوع پاداش هایی را که دریافت می کنید، در دسترس بودن مأموریت های جانبی جدید در منطقه خود یا رابطه قهرمان با NPC هایی که ملاقات می کنید را تحت تأثیر قرار دهد.

آیا می توانم در این بازی از سپر استفاده کنم؟

بازی Assassins Creed Odyssey

نه، در بازی Assassins Creed Odyssey هیچ محافظی وجود ندارد. این بازی دارای چندین دشمن با سپر است اما شخصیت شما نمی تواند از این موارد استفاده کند. در عوض، توسعه دهندگان یک مکانیزم parrying را معرفی کرده اند. شما می توانید این حرکت را با زدن (L1+R1 (PS4 یا (LB+RB (XONE استفاده نمایید. هنگامی که دشمن شما حمله می کند از این مکانیک بهره بگیرید. Parry موفقانه یک حمله دشمن را متوقف می کند و باعث آسیب نرسیدن به شما می شود. همچنین، بازی با نشان دادن جرقه در مورد استفاده صحیح از این حرکت به شما اطلاع میدهد. همیشه از یک فرصت برای حمله به دشمنان آسیب دیده استفاده کنید.

توجه داشته باشید- Parrying در حملات unblockable کار نمی کند زیرا توسط یک حاله قرمز در اطراف دشمن نشان داده می شود. در اینجا، تنها راه حل این است که آنها را گول بزنیم.

چگونه زمان روز را تغییر دهید؟

این بسیار ساده است- دکمه ای را نگه دارید که به شما اجازه می دهد سرعت را افزایش دهید (پد لمسی روی PS4 و دکمه Options روی Xbox One). شما لازم نیست هر گونه توانایی برای سرعت بخشیدن به زمان را خریداری کنید. شما همچنین می توانید بین شب و روز تغییر ایجاد کنید (شما می توانید آن را هر بار که می خواهید انجام دهید). با این حال، این گزینه تنها زمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد که شما با هیچ کس هنگامی که شما خارج از یک منطقه محدود شد ه هستید مبارزه نکنید (توسط رنگ قرمز در بالای صفحه نشان داده شده).

چگونه می توانم کشتی را ترک کنم؟

بازی Assassins Creed Odyssey

شما در هنگام سفر با کشتی ممکن است بخواهید پیش از رسیدن به بندر عرشه کشتی را ترک نمایید. یک راه برای انجام این کار وجود دارد- Triangle را بر روی  ps4مطبوعات در گیم پد PS4 و Y در Xbox One وجود دارد. این گزینه زمانی مفید است که شما نمی توانید یک بندر در یک جزیره پیدا کنید یا یک مکان زیر آب را پیدا کرده اید و می خواهید آن را کشف نمایید.

چگونه مهارت ها را بازنشانی کنیم؟

Assassin’s Creed: Odyssey اجازه بازنویسی مهارت ها را در هر نقطه ای از بازی می دهد. برای انجام این کار نیازی به بازدید از NPC ندارید. فقط برگه مهارت ها را باز کنید و سپس کلید آنالوگ چپ (L3) را نگه دارید. از این رو تمام امتیازات مهارت را به دست خواهید آورد و می توانید دوباره آنها را صرف کنید.

مهارت ها را فقط در صورتی تنظیم کنید که مهارت های بالاتری را انجام داده اید، جایی که دقیقا مهارت های لازم را در اختیار دارید. در مشکلات کم و عادی، بهتر است فقط صبر کنید تا به سطح بعدی برسید و یک مهارت جدید کسب نمایید. شما همیشه می توانید بازی را قبل از خرید مهارت های جدید ذخیره کنید. اگر آنچه دریافت می کنید را دوست ندارید بازی را دوباره بارگذاری کرده و دوباره انجام دهید.

آیا می توانید حیوانی مانند سگ را در این بازی نوازش کنید؟

خیر، Odyssey متاسفانه گزینه ای برای سگ یا دیگر حیوانات اهلی ارائه نمی کند. تنها استفاده ای می توان از آنها کرد محافظت در برابر حیوانات وحشی می باشد.

چگونه با اسب در کوه های بلند صعود کنیم؟

این بسیار ساده است. یک اسب را انتخاب کنید و با آن به حرکت درآیید. مثلث PS4 و Y در XONE. شما حتی می توانید اسب هایی را که به شخصیت شما تعلق ندارند سوار شوید. شما همچنین می توانید اسب خود را به صورت خودکار پس از آن سواری تصاحب کنید. دکمه d-pad پایین را فشار دهید تا این اتفاق رخ دهد.

چگونه از اسب پیاده شویم؟

دو راه برای پیاده شدن از اسب وجود دارد:

دکمه (PS4) / B (XONE) / E (PC) دایده را نگه دارید – در بیشتر موارد باید از این روش استاندارد استفاده کنید.

از ترکیبی از دکمه های (L1 + X (PS4) / LB + A (XONE استفاده کنید – این امر به شما امکان می دهد از اسب خود پرش کنید.

بازی Assassins Creed Odyssey

آیا اسبم به طور دائم می میرد؟

اسب شما زمانی که از ارتفاع بلند می افتد می میرد. با این حال، شما اسب خود را به طور دائم از دست نخواهید داد. یک دقیقه صبر کنید سپس دکمه ای را که می تواند با اسب ارتباط بر قرار کند را فشار دهید. اسب باید به زودی ظاهر شود. اسب “جدید” همانند گذشته است و شما مواد آرایشی حیوانی را از دست نخواهید داد.

چگونه Sparta Kick انجام دهیم؟

Sparta Kick احتمالا حرکت قابل تشخیص در این بازی است. این لقب مشهور لئونیداس از فیلم 300 است. خبر خوب این است که Sparta Kick را می توان در سطح دوم تجربه کرد. این یکی از مهارت های شروع برای رده جنگجو است. Sparta Kick باید به یکی از چهار دکمه در پد اختصاص داده شود. برای انجام Sparta Kick شما نیاز به حداقل نوار آدرنالین دارید. آدرنالین به سادگی با ضربه زدن به دشمنان تولید می شود.

با فعال کردن این عمل می توانید هنگامی که دشمنان در لبه دیوار ایستاده اند آنها را به پایین پرتاب کنید. سقوط از ارتفاع قابل توجه می تواند حتی یک دشمن قدرتمند را بکشند. این یک روش عالی برای نابودی دشمنان قدرتمند می باشد. شما همچنین می توانید از این توانایی بهره برداری کنید.

آیا شمشیر پنهانی در بازی Assassins Creed Odyssey وجود دارد؟

بازی Assassins Creed Odyssey

خیر این بازی شمشیر پنهانی ندارد. اولین شمشیر پنهان در ترور Xerxes I مورد استفاده قرار گرفت. این بدان معناست که این شمشیر در زمان سفر Alexios و Kassandra مورد استفاده قرار نگرفت. در عوض، قهرمانان با Spear لئونیداس مجهز هستند که برای ترورها استفاده می شود. داستان نخستین شمشیر پنهان در DLC به نام Legacy of the First Blade آذر 97 وارد شده است.

آیا این بازی حالت چند نفره دارد؟

نه، Odyssey حالت چند نفره ندارد. شما می توانید مجموعه ای از عکس های جذاب گرفته شده را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Assassin’s Creed: Odyssey در Steam موجود است؟

بله، Assassin’s Creed: Odyssey در Steam قابل دسترس می باشد، هرچند این بازی همچنین نیاز به Uplay client و یک حساب کاربری Ubisoft دارد.

آیا Assassin’s Creed: Odyssey در Nintendo Switch موجود است؟

بله، Odyssey در سوئیچ در دسترس خواهد بود. البته اودیسه در نینتندو سوئیچ از طریق stream در دسترس است. این بازی نیاز به اتصال سریع و پایدار اینترنت دارد. همچنین Odyssey در سرورهای Ubisoft اجرا خواهد شد.

این بازی چه مدت زمان می برد؟

داستان بازی حدودا 30 ساعت به طول می انجامد ولی همچنان به نوع اتمام شما نیز بستگی دارد. این بازی microtransactions را ارائه می دهد که سرعت پردازش های مختلف را افزایش خواهد داد (سریعتر XP، منابع و سود طلا، نقشه ها). بدون آنها، به نظر می رسد بازی بیش از حد دشوار است.

جهان بازی Assassins Creed Odyssey چه اندازه است؟

بازی Assassins Creed Odyssey

جهان در AC Odyssey غول پیکر است. اندازه نقشه در بازی 16x 16 کیلومتر می باشد، چیزی که برابر با سطح 256 کیلومتر مربع است. بخش بزرگی از نقشه جهان با دریا پر شده و شما در این بازی نسبت به نسخه قبل وقت بیشتری را در آب می گذرانید. در این راه جنگ های دریایی و یا کشف زیر دریایی ها و دنیای زیر آب وجود خواهد داشت.

حدود 7٪ از منطقه نقشه جهان در بازی موجود نیست. ما در مورد گوشه بالا سمت چپ صحبت می کنیم که این مناطق فوکیدا، مالزی و مقدونیه هستند. مناطق دیگر نقشه را می توان آزادانه مورد بررسی قرار داد. این بازی حتی برای یک شخصیت سطح پایین نیز دسترسی به آنها را مسدود نمی کند، هرچند یک قهرمان ضعیف می تواند مشکلات زیادی را با شکست دادن دشمنان و حیات وحش داشته باشد.

آیا Assassins Creed Odyssey یک RPG است؟

این بازی در یک دنیای جهان باز و RPG جریان دارد. اودیسه تغییرات ایجاد شده در Origins را ادامه می دهد اما به عنوان مثال یک سیستم ساده از محاوره ها و گزینه ها را اضافه می کند. Odyssey گاهی اوقات شبیه Skyrim است، اما شما باید در نظر داشته باشید که این بازی هنوز یک بازی اکشن در یک دنیای باز است.

آیا DLC برای AC Odyssey وجود دارد؟

بله، DLC های بزرگتر بعد از انتشار بازی در دسترس خواهند بود. اولین DLC به نام Legacy of the First Blade در آذر 97 وارد بازی شده و دومین DLC به نام The Fate of Atlantis در سال 98 وارد خواهد شد. DLC ها می توانند به طور جداگانه یا در فصل منتخب خریداری شوند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین می توانند DLC های کوچکتری مانند لباس های جدید، ابزارها و غیره را خریداری کنند.

کنترل و سیستم بازی

بازی Assassins Creed Odyssey

این بازی بر روی موتور شناخته شده از AC Origins اجرا می شود. با این حال، توسعه دهندگان گرافیک را بهبود داده اند. کنترل ها نیز چند ترفند را دریافت کرده اند.

لطفا نظرات خود را درباره آموزش بازی Assassins Creed Odyssey به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch قابل اجرا می باشد.

خرید بازی Assassins Creed Odyssey برای PS4

40 thoughts on “آموزش بازی Assassins Creed Odyssey

  1. حسین says:

    سلام ادمین
    یه مشکل دارم نوار سلامتم یک چهارم شده پر نمیشه هرکاری میکنم
    چیکار باید کنم پر شه؟

  2. محراب says:

    سلام وقتتون بخیر.
    راستش نوار سلامت من مدت هاست بیش از دوسومش قرمزه و فقط بخش کمی از اون سفیده. شما میدونی این بخاطر چی هست؟

    • جاوید حکیمیان says:

      سلام محراب عزیز
      این جوابی هست که دیگران دادن، راه پیش‌فرض برای شفا در Odyssey این است که منتظر بمانید تا نوار سلامت دوباره پر شود، و این فقط زمانی اتفاق می‌افتد که در نبرد نباشید. حتی بدتر از آن، با تغییر بین دو شخصیت قابل بازی، الکسیوس و کاساندرا، نوار سلامتی متفاوتی دریافت نمی کنید، زیرا هر دو دارای سلامتی یکسان هستند.

  3. Mohammad says:

    سلام dlc آتلانتیسو دارم اما کوستی ک برم دنبالشو ندارم الان دیموسو کشتم میخوام برم سراغ ماموریت آتلانتیس اما کوستی وجود نداره بعدش مادر کاسندارا هم مرده نمیشه ازش پرسید لطفا راهنمایی کنید.

  4. سامی says:

    آقایون خواهش میکنم کمکم کنین من اولم ۲۹ و نمیتونم کشتیم لول آپ کنم همچین دارم غیر از لوح های باستانی چجوری باید لوح باستانی گیر بیارم کمکم کنین خواهش میکنم 🙏🙏🙏🙏😿

  5. Milad says:

    سلام من الان تو مرحله ای گیر افتادم نمیدونم چیکار کنم تقریبا اخراشه .رهبر فرقه هارو گشتم فقط یکی مونده ولی رئیس اصلی نقابش کنار رفته ولی پیداش نمیکنم و یجا دیگه هم زده پازل فیدیاز اونم نیمدونم چیکار کنم

  6. کیوان says:

    سلام ُ من تازه این بازی رو شروع کردم ، engrave کردن سلاح و لباس تو این بازی چه کاری انجام میده ؟

  7. سبحان says:

    سلام 🖐 ببخشید دستگاه Xbox One من آفلاینه بعد میتونم DLC های بازی رو بریزم و آفلاین بازی کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید 🌻

  8. M.feiz says:

    سلام برای من ماموریت equipe your gear اومده هرکاریم میکنم نمیره و نمیتونم ب بخشهای دیگه بازی برم لطفا راهنمایی کنید

  9. امیرحسین says:

    سلام. توی یکی از مرحله های پایانی بازی، بعد از شکست دادن غول یک چشم ( که توی یه جزیره ی کوچک هست) ، به هیچ وجه نمیشه از اون گودال خارج شد و به سطح زمین برگشت. یعنی دیوارهای اون غار طوریه که نمیشه ازش بالا رفت. نقشه هم کار نمیکنه که fast travel بزنم. کسی میتونه راهنمایی کنه؟

  10. gamer says:

    سلام من این بازیو رو ایکس باکس وان اس دارم تو قسمت اولش وقتی میخواد با کوروش بجنگه یه علامت R locمیاد و هرچی دکمه های دسته رو میزنم تو این بازی کار نمیکنه جنگ شروع نمیشه اگه راهنمایی کنید ممنون میشم ..

  11. behnam says:

    سلام بنده دسته سونی ۲ با تبدیل دارم و یک عدد دسته بازی کامپیوتری ویرا هم دارم هر کدوم رو میزنم که بتونم اودیسه رو با دسته بازی کنم ایرادایی داره یعنی دسته رو میشناسه ولی نمیتونه سویچ کنه رو دسته بمونه از شبیح ساز دسته ۳۶۰ هم استفاده کردم ولی تاثیری نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید؟

  12. سجاد سهرابی says:

    سلام بعد از اینکه در آتلانتیس پدرشو پیدا میکنه باید۴ چیز پیداکنه ولی مکان اونا رو دقیقا مشخص نکرده .میتونید کمکم کنید

  13. محسن says:

    سلام،من تو قسمت and the streets run red گیر افتادم،خونه رو رفتم ولی فوبیه رو بردن سه هزار متر اونطرف تر،بازی نمیذاره حرکن کنم،area not available میده،راهنمایی کنین لطفا

  14. علیرضا says:

    سلام
    ایا سطح مهارت و سلامتی ( جان )
    تو این بازی هم زیاد میشه به مرور
    یا ترفند خاصی داره ؟
    چون من دیدم ک بعضیا نوار سلامتی و خونشون بیشتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =